Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατασκευής 2011, ανεφοδιάστηκε με 1.300 μετρικούς τόνους θαλάσσιου βιοκαυσίμου κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού στο λιμάνι της Σιγκαπούρης, στις 11 Φεβρουαρίου, και η δοκιμή ξεκίνησε δέκα ημέρες αργότερα, αφού το πλοίο πέρασε τα στενά της Μαλάκα, ταξιδεύοντας προς τα λιμάνια της Ντέρμπαν και Κέιπ Τάουν, πριν επιστρέψει στη Νοτιοανατολική Ασία.
Το πλοίο, που αξιοποιήθηκε στην Υπηρεσία Νότιας Αφρικής (SAS) της ONE, κατανάλωσε πλήρως το βιοκαύσιμο σε 45 ημέρες, σύμφωνα με μια δήλωση.
Το προϊόν βιοκαυσίμου που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα μείγμα μεθυλεστέρα καφέ γράσου (BGME), ενός τύπου μεθυλεστέρα λιπαρών οξέων (FAME), με μαζούτ με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (VLSFO), που προμηθεύεται από την BP.
Το BGME που χρησιμοποιείται παράγεται από πρώτες ύλες που φέρουν την ένδειξη ως 100% απόβλητο ή υπόλειμμα και είναι πιστοποιημένο για τη βιωσιμότητά του σύμφωνα με διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα. «Πρόκειται για ένα βιώσιμο συστατικό βιοκαυσίμου που είναι τεχνικά και λειτουργικά παρόμοιο με τα καύσιμα πλοίων που προέρχονται από το πετρέλαιο», ανέφερε η ONE σε δήλωση.
«Αυτή η τελευταία δοκιμή βιοκαυσίμων αποδεικνύει τη δυνατότητα επέκτασης της χρήσης βιώσιμων συστατικών στα βιοκαύσιμα και σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός για τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας της ONE, οι οποίες περιλαμβάνουν τέσσερις τομείς προτεραιότητας: Περιβάλλον, Κοινωνία, Διακυβέρνηση και Επιχειρησιακή Αριστεία», δήλωσε ένας αξιωματούχος της ναυτιλιακής εταιρείας με έδρα τη Σιγκαπούρη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr