Σε μια γραπτή απάντηση σε ερώτηση στο Lok Sabha (Βουλή της Ινδίας), ο υπουργός Λιμένων, Ναυτιλίας και Πλωτών Μεταφορών της Ένωσης, Sarbananda Sonowal είπε ότι το έργο στοχεύει να καταστήσει τη βιομηχανία αποδοτική ως προς τα καύσιμα, πραγματοποιώντας ένα καθαρότερο τρόπο μεταφοράς. Το σχέδιο περιλαμβάνει την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη λειτουργία τερματικού σταθμού.
Επίσης προβλέπει προετοιμασία σχεδίου περιβαλλοντικής διαχείρισης και παρακολούθησης, ρύθμιση των απορρίψεων και λυμάτων στο νερό του λιμανιού και ελαχιστοποίηση μέσω πρωτοβουλιών Swachh Bharat, μεγάλων δραστηριοτήτων φυτειών γύρω από τις λιμενικές περιοχές κ.λπ.
Η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας θα προωθηθεί για λιμενικές δραστηριότητες με την εγκατάσταση ηλιακών σταθμών παραγωγής ενέργειας, ηλιακών σε στέγες, αιολικών πάρκων, πλωτών ηλιακών σταθμών κ.λπ.
Σε μια άλλη απάντηση στο Lok Sabha, ο Sonowal είπε ότι έχει τεθεί στόχος 120 MMT (εκατομμύρια μετρικοί τόνοι) για το 2024-25 στο πλαίσιο του Maritime India Vision (MIV), 2030, προκειμένου να επιτευχθεί ο συνολικός στόχος των 200 MMT στις εθνικές πλωτές οδούς (ΒΔ).
Η συνολική κίνηση φορτίου στα ΒΔ κατά το έτος 2020-21 ήταν 83,61 MMT.
Η συνολική ανάπτυξη του National Waterway-2 από την Inland Waterways Authority της Ινδίας έχει εγκριθεί από την κυβέρνηση. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή του πολυτροπικού τερματικού σταθμού στο Jogighopa, εναλλακτική οδική σύνδεση με το λιμάνι Pandu, εγκατάσταση επισκευής πλοίων στο Pandu, ανάπτυξη ναυσιπλοΐας, O&M (Observations and Measurements) βοηθημάτων πλοήγησης, O&M σταθερών και πλωτών τερματικών σταθμών, O&M πλοίων, συμβουλευτική παρακολούθηση και συντήρηση ηλεκτρονικής πύλης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr