Όπως εξηγείται, η κίνηση έρχεται σε μια προσπάθεια να επιταχυνθεί η εμπορευματοποίηση των πράσινων πλοίων μέσω της συνεχούς τεχνολογικής ανάπτυξης.
Το δίδυμο υπέγραψε μνημόνιο κατανόησης στις 17 Μαρτίου 2022.
Βάσει της συμφωνίας, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να σχηματίσουν ένα κοινό συμβούλιο εργασίας και να διεξάγουν από κοινού έρευνα για τις βασικές τεχνολογίες απανθρακοποίησης που χρησιμοποιούν υδρογόνο και αμμωνία και τη σχετική ανάπτυξη πλοίων.
Η DSME αναπτύσσει πλοία όπως αυτά μεταφοράς αμμωνίας χαμηλών εκπομπών άνθρακα και οικολογικά LCO2 που χρησιμοποιούν αμμωνία ως καύσιμο πρόωσης. Επιπλέον, σχεδιάζει να προετοιμάσει την τεχνολογική βάση για την εμπορευματοποίηση τέτοιων πλοίων με τη διεξαγωγή οικονομικών αναλύσεων απαραίτητων για την πραγματική λειτουργία.
Με ένα νέο όραμα να γίνει μια «ουδέτερη από άνθρακα εταιρεία», η KNOC πρωτοστάτησε στην εξασφάλιση μιας υπερπόντιας αλυσίδας εφοδιασμού χρησιμοποιώντας το δίκτυο ανάπτυξης πετρελαίου της, όπως η υπογραφή σύμβασης για κοινή έρευνα και πιλοτική εισαγωγή αμμωνίας χαμηλών εκπομπών άνθρακα με το κράτος του Άμπου Ντάμπι Oil Corporation (ADNOC) τον Ιανουάριο.
Με βάση την εμπειρία της στην κατασκευή και λειτουργία βάσεων αποθήκευσης πετρελαίου και τερματικών κόμβων, η KNOC προωθεί τη δημιουργία υποδομής αποθήκευσης και διανομής αμμωνίας.
Οι ναυπηγοί σε όλο τον κόσμο είναι απασχολημένοι με την ανάπτυξη τεχνολογίας πρόωσης πλοίων χαμηλών εκπομπών άνθρακα που χρησιμοποιούν αμμωνία και υδρογόνο ως εναλλακτικά καύσιμα καθώς και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως μεταβατική λύση για το πράσινο καύσιμο.
«Η ανάπτυξη τεχνολογίας απανθρακοποίησης για την ουδετερότητα του άνθρακα το 2050 είναι πλέον ένα βασικό καθήκον για τη ναυπηγική βιομηχανία», τόνισε ο Sung-Geun Lee, Πρόεδρος/Διευθύνων Σύμβουλος της DSME.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr