Το Costa Toscana είναι το πλοίο τελευταίας γενιάς που τροφοδοτείται από υγροποιημένο φυσικό αέριο. Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 185.000 GT πέρασε δοκιμές στη θάλασσα τον Οκτώβριο του 2021. Τον Δεκέμβριο, το φινλανδικό ναυπηγείο Meyer Turku παρέδωσε το πλοίο στην Costa Cruises.
Στις 5 Μαρτίου 2022, το πλοίο αναχώρησε από τη Σαβόνα προς τη Μασσαλία.
Η Costa Group είναι η μητρική εταιρεία της Costa Cruises με έδρα την Ιταλία και της AIDA Cruises με έδρα τη Γερμανία. Είπε ότι ήταν η πρώτη στον κόσμο στον κλάδο της κρουαζιέρας που χρησιμοποίησε LNG. Η εταιρεία διαθέτει επί του παρόντος τέσσερα πλοία με καύσιμα LNG: AIDAnova, Costa Smeralda, Costa Toscana και AIDACosma. Έτσι, το νέο πλοίο είναι το δεύτερο πλοίο της Costa Cruises που λειτουργεί με LNG.
«Το Costa Toscana είναι ένα καινοτόμο πλοίο που ερμηνεύει πλήρως τη νέα εμπειρία κρουαζιέρας… Η αναχώρηση του Costa Toscana αντιπροσωπεύει επίσης ένα νέο βήμα στο ταξίδι που θα επαναφέρει τον στόλο μας σε πλήρη χωρητικότητα αυτό το καλοκαίρι. Η επανεκκίνηση μας θα ενισχύσει ένα οικοσύστημα που πριν από την πανδημία είχε ετήσιο οικονομικό αντίκτυπο 12,6 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων 3,5 δισεκατομμυρίων μόνο στην Ιταλία», δήλωσε ο Mario Zanetti, πρόεδρος της Costa Cruises. «Πιστεύω ότι οι κρουαζιέρες σύντομα θα επανέλθουν στην κανονικότητα».
Η πρώτη κρουαζιέρα του πλοίου θα περιλαμβάνει ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο επίσκεψη στη Μασσαλία, τη Βαρκελώνη, τη Βαλένθια, το Παλέρμο και τη Civitavecchia/Ρώμη. Μετά το ντεμπούτο, η νέα ναυαρχίδα θα παραμείνει στη Δυτική Μεσόγειο μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Λόγω της χρήσης LNG, είναι δυνατό να εξαλειφθούν σχεδόν πλήρως οι εκπομπές οξειδίων του θείου (μηδενικές εκπομπές) και σωματιδίων (μείωση 95-100%), ενώ παράλληλα μειώνεται σημαντικά το οξείδιο του αζώτου (άμεση μείωση 85%) και το CO2 ( έως και 20%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr