Το MSC Washington είναι ένα υπερμεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων LNG διπλού καυσίμου χωρητικότητας 14K TEU (ULCV), εξοπλισμένο με σύστημα παροχής αερίου καυσίμου LNG (FGSS) από την C-LNG Solutions.
Το πλοίο είναι επίσης το πρώτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμα LNG που ναύλωσε η ελβετική ναυτιλιακή εταιρεία Mediterranean Shipping Company (MSC).
Η C-LNG λέει ότι το ULCV έχει σημειώσει πολλά νέα ρεκόρ στον κλάδο. Αυτό περιλαμβάνει την επιλογή του μεγαλύτερου διπλώματος ευρεσιτεχνίας δεξαμενής καυσίμου LNG τύπου C στον κόσμο που σχεδιάστηκε από την C-LNG. Αυτή η δεξαμενή καυσίμου έχει χωρητικότητα 12.300 κυβικών μέτρων.
Προηγουμένως, η επικρατούσα επιλογή της δεξαμενής καυσίμου LNG για τα εξαιρετικά μεγάλα πλοία εμπορευματοκιβωτίων LNG DF ήταν είτε δεξαμενή μεμβράνης είτε δεξαμενή τύπου Β.
Το αδελφό πλοίο MSC Virginia θα διαθέτει επίσης τη δεξαμενή καυσίμου LNG τύπου C. «Με τον κατάλληλο σχεδιασμό και τη συνεργασία μεταξύ σχεδιαστή FGSS και σχεδιαστή πλοίων, η δεξαμενή τύπου C είναι επίσης κατάλληλη για μεγάλα πλοία εμπορευματοκιβωτίων και το σύστημα FGSS που βασίζεται σε δεξαμενή τύπου C είναι η πιο αξιόπιστη, φιλική προς τη λειτουργία και οικονομική λύση», είπε. Ο Yang Jiansong από την Tiger Gas, ο αρχικός ιδιοκτήτης του πλοίου έκανε επίδειξη μετά από θαλάσσια δοκιμή.
Επιπλέον, αυτό το έργο δημιούργησε ένα νέο ρεκόρ για γρήγορη λειτουργία σε σύγκριση με άλλα παρόμοια έργα. Για παράδειγμα, η δοκιμή επτά ημερών στη θάλασσα είναι πολύ μικρότερη από τα άλλα παρόμοια έργα.
Η τεχνική ομάδα της MSC συμμετείχε επίσης στη δοκιμή αερίου και στη θαλάσσια δοκιμή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr