Παρουσιάστηκε το 1972 ως Sun Viking, το κομψό πλοίο χωρητικότητας 18.500 τόνων κατασκευάστηκε για τη Royal Caribbean Cruise Line και ήταν το τελευταίο της πρώτης γενιάς σύγχρονων κρουαζιερόπλοιων που βοήθησαν στη δημιουργία του Port Miami και της βιομηχανίας διακοπών κρουαζιέρας.
Το τρίτο πλοίο που κατασκευάστηκε για τη Royal Caribbean, παραγγέλθηκε όταν ο Gotaas-Larsen εντάχθηκε ως επενδυτής στη νέα γραμμή κρουαζιέρας μαζί με τους Νορβηγούς Wilhelmsen και I. M. Skaugen. Οι παραδοσιακοί Νορβηγοί πλοιοκτήτες είχαν παρασυρθεί στην επιχείρηση κρουαζιέρας από ένα νεαρό στέλεχος, τον Edwin Stephan που είχε ένα όραμα για τη σύγχρονη βιομηχανία κρουαζιέρας. Ανέπτυξε την ιδέα του για «προωθημένα ξενοδοχεία» όπου οι καμπίνες θα ήταν τυποποιημένες για ευκολότερες πωλήσεις και μικρότερες για να ενθαρρύνουν τους επιβάτες να βρίσκονται στο κατάστρωμα και στα σαλόνια και τα μπαρ. Ο Stephan οραματίστηκε την κρουαζιέρα εστιάζοντας στην υψηλή πυκνότητα επιβατών για να δημιουργήσει αυτό που ονόμασε «αγορά οικονομίας όγκου». Ήταν επίσης πρωτοπόρος στην αγορά κρουαζιέρας με πτήσεις, φέρνοντας επιβάτες από την Καλιφόρνια με ναυλωμένα αεροπλάνα για τις κρουαζιέρες του στην Καραϊβική.
Η Royal Caribbean ξεκίνησε το 1970 προσφέροντας επταήμερες κρουαζιέρες από το Μαϊάμι με το Song of Norway και ακολούθησε το 1971 και το 1972 με δύο επιπλέον πλοία, το Nordic Prince και το Sun Viking που έπλεαν εναλλάξ Σάββατα από το Μαϊάμι για 14 μέρες στην Καραϊβική. Το Sun Viking είχε ελαφρώς βελτιωμένο σχεδιασμό σε σχέση με τα δύο πρώτα αδέλφια πλοία με πρόσθετο εξορθολογισμό και επιπλέον μισό κατάστρωμα για να επεκτείνει τη χωρητικότητα επιβατών του, αλλά είχε επίσης μήκος μόλις 563 πόδια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr