Την ίδια στιγμή οι νέες παραγγελίες σε κινέζικα ναυπηγεία ήταν 67,07 εκ. dwt, σημειώνοντας αύξηση 131,8%.
Σύμφωνα με την ναυλομεσιτική εταιρεία Clarksons, ο παγκόσμιος όγκος νεότευκτων πλοίων πέρυσι ήταν 45,73 εκατ. cgt, με την Κίνα να αντιπροσωπεύει τα 22,8 εκατ. cgt αυτού του αριθμού, τοποθετώντας την μπροστά από την αντίπαλη ναυπηγική χώρα της Νότιας Κορέας με 17,35 εκατ. cgt.
Στα τέλη Δεκεμβρίου, το βιβλίο παραγγελιών των Κινέζων ναυπηγών ήταν 95,84 εκατομμύρια dwt, σημειώνοντας αύξηση 34,8% από έτος σε έτος.
Η ναυπηγική παραγωγή της Κίνας, οι νέες παραγγελίες και οι ήδη υπάρχουσες παραγγελίες αντιπροσώπευαν το 47,2%, το 53,8% και το 47,6% αντίστοιχα του παγκόσμιου μεριδίου ναυπηγικής αγοράς, σημειώνοντας αύξηση 4,1%, 5% και 2,9% σε σύγκριση με τα νούμερα του 2020.
Έξι κινεζικά ναυπηγεία που μπήκαν στη λίστα των δέκα κορυφαίων ναυπηγικών εταιρειών του κόσμου το 2021, ενίσχυσαν περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα της χώρας στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά.
Η κινεζική κρατική ναυπηγική εταιρεία CSSC κατατάχθηκε ως η μεγαλύτερη στον κόσμο το 2021, η CSSC έλαβε παραγγελίες ναυπηγικής 25,984 εκατομμύρια dwt, 130,15 δισεκατομμύρια RMB συνολικά.
Παρέδωσε 206 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 17,08 m dwt και το διαθέσιμο βιβλίο παραγγελιών ήταν 41,953 εκατ. dwt, αντιπροσωπεύοντας το 21,5%, το 20,2% και το 20,5% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς, αντίστοιχα.
Ο όγκος παραγγελιών της CSSC που έλαβε πρόσφατα, ήταν διπλάσιος από τον ετήσιο στόχο του 2021, σημειώνοντας υψηλό ρεκόρ από την καλύτερη επίδοσή της το 2008. Μεταξύ των οποίων, το 75,2% των νέων παραγγελιών ήταν τύποι πλοίων μεσαίου προς υψηλού μεγέθους.
Παράλληλα, μια κίνηση των κορεατικών ναυπηγών Hyundai Heavy Industries (HHI) και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) να δημιουργήσουν έναν νέο μέγα-ναυπηγικό όμιλο έχει μπλοκαριστεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή λόγω ανησυχίας για κυριαρχία στην κατασκευή πλοίων μεταφοράς LNG.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr