Η NYK και η Knutsen θα κατέχουν το 50% η καθεμία στη νέα εταιρεία, η οποία ονομάστηκε Knutsen NYK Carbon Carriers (KNCC). Η KNCC θα κατασκευάσει και θα λειτουργήσει επίσης δοχεία χαμηλής/μέσης πίεσης με βάση άλλες τεχνολογίες.
Ο Svein Steimler, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του NYK Group Europe και ο Trygve Seglem, ιδιοκτήτης και πρόεδρος του Knutsen Group, θα είναι ο πρόεδρος και αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της KNCC. Ο Anders Lepsøe ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
«Η ζήτηση για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου CO2 αναμένεται να αυξηθεί γρήγορα στο μέλλον», δήλωσε η NYK σε σχετική ανακοίνωση.
Η Knutsen και η NYK είναι ήδη εταίροι σε μια άλλη ναυτιλιακή προσπάθεια, την Knutsen NYK Offshore Tankers (KNOT), ένα έργο τακτικών δρομολόγιων δεξαμενόπλοιων.
Να σημειωθεί πως η ιαπωνική ανταγωνίστρια Mitsui OSK Lines (MOL) εισήλθε στις θαλάσσιες μεταφορές υγροποιημένου CO2 πέρυσι επενδύοντας στη Larvik Shipping με έδρα τη Νορβηγία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr