Ο Οδηγός καθορίζει κριτήρια ταξινόμησης για τις ρυθμίσεις, την κατασκευή, την εγκατάσταση και την επιθεώρηση μηχανημάτων, εξοπλισμού και συστημάτων για πλοία που λειτουργούν με μεθανόλη ή αιθανόλη ως καύσιμο, με έμφαση στην ελαχιστοποίηση των κινδύνων για το πλοίο, το πλήρωμα και το περιβάλλον.
Η μεθανόλη θεωρείται ως μία από τις κορυφαίες επιλογές ανανεώσιμων καυσίμων που μπορεί να παρέχει ουδέτερο άνθρακα στον εφοδιασμό και να υποστηρίξει την απαλλαγή από τον άνθρακα στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Οι ηγέτες του κλάδου παραγγέλνουν ήδη πλοία που τροφοδοτούνται με μεθανόλη ως μέρος της στρατηγικής τους για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και διασφαλίζουν την προμήθεια ηλεκτρονικής μεθανόλης ουδέτερου άνθρακα.
Ο Patrick Ryan, αντιπρόεδρος τουABS Global Engineering and Technology, δήλωσε: «Το ABS εμπλέκεται σε πολλά έργα με καύσιμα μεθανόλης που καλύπτουν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και δεξαμενόπλοια, μαζί με έργα μηχανημάτων διπλού καυσίμου, και είμαστε περήφανοι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία μας για την υποστήριξη του κλάδου με τη δημοσίευση αυτού του οδηγού».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr