Το εν λόγω γεγονός, το οποίο θέτει σχεδόν 2.000 θέσεις εργασίας σε κίνδυνο, ακολουθεί παρατεταμένες συνομιλίες μεταξύ της κυβέρνησης, του κρατιδίου του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας και της μητρικής της ναυπηγικής εταιρείας, Genting Hong Kong.
Η MV Werften αποτελείται από τρία ναυπηγεία που βρίσκονται στη Wismar, τη Rostock και τη Stralsund, της Γερμανίας.
Οι εγκαταστάσεις έδωσαν θέσεις εργασίας πρόσφατα σε σχεδόν 2.000 άτομα, από το ανώτατο όριο των περίπου 3.000 πριν από την κρίση της βιομηχανίας κρουαζιέρας που προκλήθηκε από την πανδημία.
Τα μέρη δεν μπόρεσαν να καταλήξουν σε συμφωνία για έναν περαιτέρω γύρο οικονομικής στήριξης, σύμφωνα με γερμανικά μέσα. Συγκεκριμένα, δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν σε ένα μέσο χρηματοδότησης της ολοκλήρωσης του κρουαζιερόπλοιου Global 1, μήκους 340 μέτρων, που λέγεται ότι κοστίζει περίπου 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ και πιστεύεται πως είναι ήδη κατά 75% κατασκευασμένο.
Μάλιστα, έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να λειτουργεί εξ ολοκλήρου στην εκκολαπτόμενη ασιατική αγορά κρουαζιέρας.
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση αναμένεται να έχει δεσμεύσει περίπου 600 εκατομμύρια ευρώ για το υπόλοιπο έργο από το Ταμείο Οικονομικής Σταθεροποίησης της χώρας. Ωστόσο, τέσσερις ξεχωριστές προσφορές οικονομικής στήριξης από τη Genting Hong Kong, που αντιπροσωπεύουν ένα μικρό μέρος της γερμανικής δέσμευσης, λέγεται ότι απορρίφθηκαν.
Το αποτέλεσμα είναι ένα συντριπτικό πλήγμα για το εργατικό δυναμικό της ναυπηγικής που, μέχρι πρόσφατα, είχε σημαντική αύξηση στις τρεις εγκαταστάσεις ναυπηγείων καθώς η παραγωγή αυξήθηκε για να καλύψει τις απαιτήσεις της Genting. Τώρα, ορισμένοι ειδικοί πιστεύουν ότι δεν διακυβεύεται μόνο το μέλλον της ναυπήγησης κρουαζιερόπλοιων στη Γερμανία, αλλά και το μέλλον της ίδιας της ναυπηγικής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr