Η HSHI λέει ότι έλαβε τις παραγγελίες στις 4 Ιανουαρίου 2022 από άγνωστους πλοιοκτήτες (ο ένας εδρεύει στην Ευρώπη και ο άλλος από την Ασία). Ωστόσο, είναι πιθανό ότι το όνομα πίσω από μία από αυτές να είναι ο γαλλικός ναυτιλιακός γίγαντας CMA CGM.
Πρώτον, η παραγγελία περιλαμβάνει έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 15.000 TEU με υγροποιημένο φυσικό αέριο. Η Hyundai Samho θα παραδώσει αυτά τα πλοία σταδιακά στον Ευρωπαίο ιδιοκτήτη το πρώτο εξάμηνο του 2024. Αυτά τα πλοία θα πληρούν τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού με κινητήρες πρόωσης LNG διπλού καυσίμου.
Δεύτερον, το πλοίο μεταφοράς LNG των 174.000 κυβικών μέτρων θα έχει μήκος 289,9 μέτρα, πλάτος 46,1 μέτρα και ύψος 26,3 μέτρα. Το ναυπηγείο θα το παραδώσει σε μια ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα την Ασία το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Όχι μόνο θα περιλαμβάνει κινητήρα πρόωσης διπλού καυσίμου αλλά και διάφορες φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες, όπως η τεχνολογία εκ νέου υγροποίησης LNG.
Η Hyundai Samho Heavy Industries στοχεύει να κερδίσει παραγγελίες συνολικής αξίας 4,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος, 30 πλοίων. Με αυτή την παραγγελία, έχει ήδη πετύχει σχεδόν το 30% του στόχου της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr