Το ένα από τα πλοία είναι ένα πλοίο μεταφοράς αμμωνίας χωρητικότητας 60.000 cbm και το άλλο χωρητικότητας 38.000 cbm, που αναπτύχθηκαν από την Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE), την Hyundai Heavy Industries (HHI) (HHI) και την Hyundyai .
Σύμφωνα με πληροφορίες, η AIP είναι το πρώτο αποτέλεσμα της «Green Ammonia Marine Transport and Bunkering Consortium» που ξεκίνησε τον Μάιο του 2021. Η κοινοπραξία αποτελείται από έξι οργανισμούς – KR, LOTTE Fine Chemical, KSOE, LOTTE Global Logistics, HMM και POSCO .
Τα πλοία έχουν αναπτυχθεί ως πλοία φιλικά προς το περιβάλλον που χρησιμοποιούν αμμωνία ως καύσιμο, ενώ δεν εκπέμπουν άνθρακα κατά τη διάρκεια της λειτουργίας. Το πλοίο μεταφοράς με αμμωνία χωρητικότητας 60.000 cbm είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πλοίο που μπορεί να ελλιμενιστεί σε κορεατικά λιμάνια.
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου των πλοίων κατά 50% έως το 2050 – σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2008, και πολλές μεγάλες εταιρείες στην Ευρώπη, τη Σιγκαπούρη και την Ιαπωνία προσπαθούν να εμπορευματοποιήσουν πλοία απανθρακοποιημένα μέσω της ανάπτυξης κινητήρων αμμωνίας και συστήματα κυψελών καυσίμου αμμωνίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr