Πρόκειται για ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 115.145 dwt / 9.288 TEU, Eco-Flex, Wide Beam, κατασκευής του 2015 από το ναυπηγείο της Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A.
Επιπλέον, η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία παρέλαβε το «Aristidis I», το τελευταίο πλοίο μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG), του προγράμματος εξαγορών LNGCs που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως. Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με μετρητά 82,0 εκατομμυρίων δολαρίων και την ανάληψη χρέους ύψους 123,0 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το εν λόγω πλοίο έχει χωρητικότητα 174.000 CBM και είναι τελευταίας γενιάς πλοίο μεταφοράς LNG με κινητήρα X-DF που κατασκευάστηκε το 2021 από τη Hyundai Heavy Industries Co., Ltd.
Ο κ. Τζέρυ Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners L.P, σχολίασε σχετικά:
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε αυτή τη σημαντική επένδυση, ύψους άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε έξι LNGC τελευταίας γενιάς με μακροχρόνια απασχόληση. Πιστεύουμε ότι αυτή η συναλλαγή είναι ιδιαίτερα μεταμορφωτική για την εταιρεία σε όλες τις μετρήσεις και μας τοποθετεί σταθερά στην αγορά LNG. Η αγορά LNG υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στις καθαρές μηδενικές εκπομπές και ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτυσσόμαστε σε αυτό το τμήμα την κατάλληλη στιγμή. ”
Να σημειωθεί πως η Capital Product Partners L.P. διαθέτει επί του παρόντος 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 11 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεγέθους Neo-Panamax, τρία Panamax, ένα Capesize και έξι πλοία μεταφοράς LNG.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr