«Σήμερα πολλοί από τους πελάτες μας απλά δεν γνωρίζουν ποιες είναι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της αποστολής των προϊόντος τους», δήλωσε ο Adam Nielsen, επικεφαλής του τμήματος Logistics & Climate Solutions στη Norden.
«Προτού μπορέσουμε να κάνουμε μια ουσιαστική συζήτηση με τους πελάτες σχετικά με τη μείωση των εκπομπών στην αλυσίδα εφοδιασμού, πρέπει να παρέχουμε πλήρη διαφάνεια σχετικά με τα δεδομένα εκπομπών πριν και μετά από κάθε ταξίδι. Θέλουμε οι πελάτες μας να αρχίσουν να κάνουν ερωτήσεις – όπως γιατί ένα ταξίδι έχει περισσότερες εκπομπές από το άλλο και να αρχίσουν να απαιτούν πιο πράσινες λύσεις στη ναυτιλία».
Οι εκτιμήσεις πριν από το ταξίδι βασίζονται σε έναν αλγόριθμο που αναπτύχθηκε από την ομάδα Norden, χρησιμοποιώντας δεδομένα από 58 εκατομμύρια προσομοιώσεις ταξιδιού. Ο αλγόριθμος αναλύει την περιγραφή του ταξιδιού, την απόδοση του πλοίου και τις καιρικές συνθήκες για να κάνει μια εξαιρετικά ακριβή πρόβλεψη των εκπομπών άνθρακα ανά ταξίδι.
Μετά το ταξίδι, όλοι οι πελάτες θα λάβουν ακριβή αναφορά των εκπεμπόμενων CO₂ μαζί με το μέγεθος του φορτίου και την απόσταση μεταφοράς. Η αναφορά μπορεί να τροφοδοτηθεί αυτόματα στα συστήματα δεδομένων των πελατών για ευκολία στην αναφορά.
«Έχουμε ήδη δοκιμάσει το σύστημα με μια επιλεγμένη ομάδα πελατών και έχουμε ενθαρρυνθεί εξαιρετικά από τα θετικά σχόλια που λάβαμε», σχολίασε ο Christian Vinther Christensen, Chief Operating Officer της Norden.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr