"Είμαστε ευχαριστημένοι που επεκτείνουμε το στόλο των containerships, με την απόκτηση μοντέρνων και υψηλών προδιαγραφών πλοίων, τα οποία συνοδεύονται με μακροχρόνιες ναυλώσεις" σχολίασε αρχικά ο CFO της Costamare, Γρηγόρης Ζήκος.
"Στη διάρκεια του χρόνου, ναυλώσαμε συνολικά 47 containerships, με έσοδα 1,8 δισ. δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένων των δύο νέων συμβολαίων και των options που ασκήσαμε, τα συνολικά έσοδα από ναυλώσεις διαμορφώνονται σε 4,8 δισ. δολάρια και η μέση υπολειπόμενη διάρκεια ναυλώσεων του στόλου αγγίζει τα 6,3 χρόνια" πρόσθεσε.
"Την ίδια ώρα, επεκτείνουμε το στόλο bulk carriers, φτάνοντας συνολικά τα 44 πλοία, υλοποιώντας την απόφαση να επενδύσουμε σε έναν κλάδο, στον οποίο η προσφορά είναι περιορισμένη από το χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση ωθείται από τις αυξημένες δαπάνες για υποδομές και την κατανάλωση εμπορευμάτων" κατέληξε ο κ. Ζήκος.
Η εταιρεία που έκανε φέτος θεαματική είσοδο στην αγορά ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε ότι απέκτησε επτά ακόμη bulkers.
Εκτός από το Soho Trader (χωρητικότητας 63.473 dwt και κατασκευής 2015), που παρέλαβε πρόσφατα, έχει εξαγοράσει ακόμη τα πλοία: Star Damon (χωρητικότητας 63.227 dwt και κατασκευής 2012), George P (χωρητικότητας 81.569 dwt και κατασκευής 2012), Egyptian Mike (χωρητικότητας 81.601 dwt και κατασκευής 2011), Belnor (χωρητικότητας 58.018 dwt και κατασκευής 2010) και Belstar (χωρητικότητας 57.970 dwt και κατασκευής 2009).
Η παράδοση τους αναμένεται το διάστημα Δεκεμβρίου 2021 – Ιανουαρίου 2022, ενώ η χρηματοδότηση των εξαγορών θα γίνει με μετρητά και δανεισμό.