Πηγές ναυτιλίας ανέφεραν ότι ο οίκος χρηματοδοτικής μίσθωσης έχει συνάψει συμφωνία με την Nantong Xiangyu Shipbuilding & Offshore Engineering για τέσσερα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, κατηγορίας ultramax και χωρητικότητας 63.500-dwt χωρίς επιλογές.
Επίσης πρόσθεσαν ότι ολοκληρώνει επίσης μια παραγγελία για έως και οκτώ παρόμοια πλοία με το Chengxi Shipyard, της China State Shipbuilding Corp, (τέσσερα σίγουρα πλοία με επιλογές για άλλα τέσσερα).
Η εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης λέγεται ότι πληρώνει περίπου 32 εκατομμύρια δολάρια για καθένα από τα πλοία, τα οποία θα κατασκευαστούν για να συμμορφώνονται με τα πρότυπα εκπομπών Φάσης 3 του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού.
Έχει προγραμματιστεί να παραλάβει τα νεότευκτα Nantong Xiangyu το πρώτο εξάμηνο του 2024. Τα bulkers στο Chengxi έχουν προγραμματιστεί για παράδοση από τα τέλη του 2023.
Η Avic International Leasing πούλησε ένα νεότευκτο πλοίο κατηγορίας kamsarmax που πρόκειται να παραδοθεί τον επόμενο χρόνο από την Shanhaiguan Shipbuilding με κέρδος σχεδόν 8 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η China Huarong Financial Leasing έπιασε τιμή 19,2 εκατομμυρίων δολαρίων για το πλοίο μεταφοράς χύδην Hua Rong 1, χωρητικότητας 56.400 dwt, με έτος κατασκευής το 2012, όταν αποτιμήθηκε σε περίπου 14,6 εκατομμύρια δολάρια από την VesselsValue.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr