Η ναυτιλιακή εταιρεία της Νορβηγίας, συμφώνησε να πουλήσει δύο από τα παλαιότερα πλοία κατηγορίας supramaxes, το Belstar του 2009 και το Belnor του 2010, σε άγνωστους αγοραστές.
Η παράδοση των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου, χωρητικότητας 58 000 dwt αναμένεται από αυτόν τον μήνα έως τον Ιανουάριο του επόμενου έτους και η Belships υπολόγισε κέρδος περίπου 5,1 εκατομμυρίων δολαρίων το 4ο τρίμηνο του 2021 και 5,9 εκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Η συνολική καθαρή ταμειακή ροή μετά την παράδοση των πλοίων θα είναι περίπου 24,5 εκατομμύρια δολάρια μετά την αποπληρωμή των ανεξόφλητων δανείων. Μετά τις συναλλαγές, η Belships θα εκμεταλλεύεται στόλο 28 πλοίων κατηγορίας ultramax και supramax.
Παράλληλα, η εισηγμένη εταιρεία στο χρηματιστήριο του Όσλο, έκλεισε μια ακόμη συμφωνία χρονοναύλωσης για ένα από τα πλοία της στα 25.000 $ την ημέρα. Η διάρκειά της είναι για περίπου 11-13 μήνες και θα πρέπει να ξεκινήσει στα τέλη Δεκεμβρίου 2021. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Belships σφράγισε τρεις χρονοναυλώσεις περιόδου, οι οποίες επίσης αναμένεται να ξεκινήσουν αυτόν τον μήνα. Η κάλυψη συμβολαίου της εταιρείας για το 2022 ανέρχεται πλέον σε περίπου 50% με μέση ημερήσια καθαρή τιμή χρονοναύλωσης στα 23.000 $, ανά πλοίο.
«Αυτές οι συναλλαγές εδραιώνουν τη θέση της Belships, με έναν ισχυρό ισολογισμό και τον πιο σύγχρονο στόλο στην κατηγορία μας. Θα συνεχίσουμε τη στρατηγική προσέγγιση για την ανάπτυξη της εταιρείας μας, με στόχο τη μεγιστοποίηση των αποδόσεων για τους μετόχους μας», δήλωσε ο CEO της Belships, Lars Christian Skarsgård.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr