Τα πλοία θα κατασκευαστούν από την New Dayang Shipbuilding της Κίνας και την Ningbo Xinle Shipbuilding Group, με καθένα από αυτά να προμηθεύει οκτώ μονάδες.
Τα πρώτα πλοία θα εισέλθουν στις εμπορικές διαδρομές της Ευρώπης και της Αμερικής της X-Press Feeders μέχρι το 4ο τρίμηνο του 2023 και όλα τα πλοία θα έχουν ενταχθεί στον στόλο μέχρι το τέλος του 2024.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που αναθέτουμε τη ναυπήγηση αυτών των πλοίων, τα οποία θα παρέχουν τεχνολογία αιχμής για την επίτευξη ισορροπίας περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και λειτουργικής αριστείας. Ο Όμιλος X-Press Feeders έχει δεσμευτεί να διατηρήσει μια φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση για την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του παγκόσμιου στόλου μας», δήλωσε ο Shmuel Yoskovitz, Διευθύνων Σύμβουλος της X-Press Feeders.
Η Maersk «άνοιξε το δρόμο» για τα πλοία με μεθανόλη νωρίτερα φέτος, με παραγγελίες για ένα τροφοδοτικό και μια σειρά από μεγαλύτερα πλοία χωρητικότητας 15.000 teu. Τους τελευταίους μήνες, η X-Press Feeders έχει εκφράσει την υποστήριξή της για τρεις μορφές πρόωσης για την τροφοδοσία της επόμενης γενιάς πλοίων: μεθανόλη, αμμωνία και πυρηνική ενέργεια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr