Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας για το τρίμηνο έφτασαν τα 92,5 εκατομμύρια δολάρια, καταγράφοντας αύξηση σε σχέση με πέρσι την ίδια περίοδο που ήταν 51,9 εκατομμύρια, ενώ τους πρώτους εννιά μήνες του έτους έφτασαν τα 236,6 εκατομμύρια δολάρια έναντι 145,9 πέρσι.
Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, η εταιρεία λειτούργησε κατά μέσο όρο, 40,51 πλοία κερδίζοντας ως μέση ημερήσια τιμή χρονοναύλωσης 24.427 $ σε σύγκριση με 42.00 πλοία που κέρδισαν 12.575 $ κατά την ίδια περίοδο το 2020.
Ανανέωση στόλου
Στα τέλη Οκτωβρίου το βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας αποτελούνταν από οκτώ ιαπωνικά νεότευκτα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, εκ των οποίων τα πέντε ήταν πλοία κατηγορίας Kamsarmax και τα τρία Post-Panamax.
Δύο πλοία είναι προγραμματισμένα να παραδοθούν το 2022, τέσσερα το 2023 και ακόμη δύο το 2024. Όλες οι νέες κατασκευές έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις Φάσης 3 του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης για τη μείωση των εκπομπών και συμμορφώνονται επίσης με τον τελευταίο κανονισμό για τις εκπομπές NOx, NOx-Tier III.
Μεταχειρισμένα αποκτήματα
Τον Αύγουστο του 2021, η εταιρεία αγόρασε το πλοίο MV Stelios Y της κατηγορίας capesize με έτος κατασκευής το 2012. Συνολικά το κόστος κτήσης του πλοίου είναι 32,3 εκατομμύρια δολάρια.
Να σημειωθεί επίσης πως κατά τη διάρκεια του 2021 η Safe Bulkers έχει συνάψει σύμβαση για την απόκτηση τεσσάρων μεταχειρισμένων πλοίων συνολικού κόστους 91,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πωλήσεις
Τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία πούλησε το MV Pedhoulas Fighter κατηγορίας Kamsarmax, με έτος κατασκευής το 2012 για 23,7 εκατομμύρια δολάρια. Η πώληση αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2021.
Συνολικά, κατά τη διάρκεια του 2021 η εταιρεία έχει συνάψει σύμβαση για την πώληση επτά πλοίων από τα οποία, πέντε έχουν παραδοθεί στους νέους ιδιοκτήτες τους και δύο αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2021.
Ο Δρ Λουκάς Μπαρμπάρης, Πρόεδρος της Safe Bulkers, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ότι η κερδοφορία μας έχει αυξηθεί κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Καθώς προχωράμε προς το τέλος του έτους, πλησιάζουμε σταδιακά τη στοχευμένη μόχλευση, διατηρώντας μια υγιή θέση ρευστότητας και σημειώνοντας σημαντική πρόοδο στη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας. Ξεκινήσαμε επίσης να συνάπτουμε συμβάσεις χρονοναυλώσεων για να παρέχουμε καλύτερη ορατότητα στις μελλοντικές ταμειακές ροές μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr