Συγκεκριμένα, η διοίκηση του Μπάιντεν πρότεινε οι τερματικοί να λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο για να εξαλείψουν τα σημερινά σημεία συμφόρησης και καθυστερήσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού. Οι αξιωματούχοι του Λονγκ Μπιτς χάρηκαν ιδιαίτερα με τη συμμετοχή του Λευκού Οίκου και η ILWU συμφώνησε να εργαστεί επιπλέον βάρδιες, ανοίγοντας το δρόμο για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις να μεταφέρουν φορτίο με συνέπεια για τη διευκόλυνση της συμφόρησης των λιμένων.
"Τα λιμάνια αυτά είναι υπεύθυνα για το 40% του φορτίου της χώρας και η σκληρή δουλειά τους αυτούς τους τελευταίους 19 μήνες κράτησε την οικονομία μας σε λειτουργία", δήλωσε ο δήμαρχος του Λονγκ Μπιτς, Ρόμπερτ Γκαρσία, ο οποίος συνέχισε "τώρα πρέπει να κάνουμε πιο τολμηρές ενέργειες για να διασφαλίσουμε ότι θα διατηρήσουμε το φορτίο και την οικονομία μας σε κίνηση. Η διοίκηση του Μπάιντεν έχει δεσμευτεί να μεταφέρει τα φορτία πιο γρήγορα και να διορθώσει τις προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και είμαστε πολύ ευγνώμονες για το έργο και την ηγεσία τους."
Ο πρόεδρος της Επιτροπής του Λιμενικού του Λονγκ Μπιτς, Στίβεν Νιλ, ευχαρίστησε επίσης τον Μπάιντεν "που έκανε ό, τι μπορεί για να μετακινήσει το φορτίο και να εξασφαλίσει ότι τα ράφια των καταστημάτων είναι εφοδιασμένα για τις διακοπές".
Στις 13 Οκτωβρίου, ο υπουργός Μεταφορών των ΗΠΑ, Πιτ Μπουτίγκιεγκ, άλλοι αξιωματούχοι του Λευκού Οίκου, ηγέτες της εθνικής αλυσίδας εφοδιασμού, κορυφαίοι λιανοπωλητές και εκπρόσωποι εργαζομένων και φορτηγών πραγματοποίησαν μια εικονική στρογγυλή συνεδρίαση για να συζητήσουν πώς μπορούν να συνεργαστούν καλύτερα κατά τις επόμενες 90 ημέρες.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως ήδη από τον Σεπτέμβριο, το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς επέκτεινε τη λειτουργία του σε έναν από τους τερματικούς σταθμούς και το βράδυ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr