Οι τιμές, συμπεριλαμβανομένων των τελών παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας από τη Βόρεια Ασία έως τη Δυτική Ακτή της Βόρειας Αμερικής, κυμαίνονταν ως επί το πλείστον από 15.000 έως 17.000 $/FEU. Για την εμπορική λωρίδα Νοτιοανατολικής Ασίας-Δυτικής Ακτής Βόρειας Αμερικής, τα premium ποσοστά ακούστηκαν έως και 11.500 $/FEU σε σύγκριση με το κατώτερο όριο των 16.000 $/FEU πριν από μια εβδομάδα. Ενώ υπήρξε μια τεράστια μείωση στη Δυτική Ακτή Βόρεια Αμερική, οι τιμές στην Ανατολική Ακτή Βόρεια Αμερική διατήρησαν περισσότερο την αξία τους, ανέφεραν πηγές.
Τα επίπεδα τιμών από τη Νοτιοανατολική Ασία έως τη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν σε περίπου $ 20,000/FEU προς το τέλος της εβδομάδας, έναντι σχεδόν $ 22,000-$ 25,000/FEU πριν από μια εβδομάδα.
Οι εκπτώσεις οφείλονταν εν μέρει στην επιθυμία των ναυλωτών και των φορτωτών να γεμίσουν χώρο στα πλοία με προκαταβολές πριν από το φεστιβάλ Εθνικής Ημέρας της Κίνας και ενδέχεται να μην είναι πλέον διαθέσιμες όταν επανέλθουν οι Κινέζοι στην αγορά στις 8 Οκτωβρίου.
Υπήρχε αβεβαιότητα σχετικά με τις ροές φορτίου από την Κίνα ενόψει των διακοπών της Χρυσής Εβδομάδας. Επιπλέον, η έλλειψη ισχύος στα κινεζικά εργοστάσια θα μπορούσε να επιβραδύνουν την παραγωγή εξαγωγικών αγαθών, αλλά η αύξηση της συμφόρησης πλοίων γύρω από τη Σαγκάη και το Ningbo-Zhoushan θα μπορούσε να αποτρέψει τα λιμάνια από το να προλάβουν μια τεράστια καθυστέρηση αποστολών.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η αδυναμία των τιμών εκτιμάται βραχύβια καθώς αναμένεται μεγάλη ζήτηση θαλάσσιων αποστολών ξανά μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου καθώς οι αποστολείς ενδέχεται να αρχίσουν να προετοιμάζονται για να δημιουργήσουν αποθέματα πριν από τη Σεληνιακή Πρωτοχρονιά τον Φεβρουάριο.
Μαρία Μπερτζελέτου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr