Η Genco επιδιώκει την έγκριση ολόκληρου του στόλου της, που αποτελείται από πλοία κατηγοριών capesize, ultramax και supramax για να μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια τόσο στο κατάστρωμα όσο και στις δεξαμενές, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος John Wobensmith.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της Genco τόνισε ότι η επιχείρηση είναι πιθανό να είναι επιλεκτική και ευκαιριακή, καθώς διερευνά αυτή την αλλαγή στα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα πλοία της.
Να σημειωθεί ότι, η Genco διαθέτει στόλο 17 πλοίων κατηγορίας capesize, 13 ultramax και 13 supramax με συνολική χωρητικότητα περίπου 4,57m dwt και μέση ηλικία τα 10,2 έτη.
Ο Wobensmith εκτιμά ότι η Genco μπορεί να μεταφέρει περίπου 700 teu σε κάθε ultramax και 1.300 teu σε κάθε capesize.
Η προθυμία των ιδιοκτητών πλοίων χύδην ξηρού φορτίου να εξετάσουν το ενδεχόμενο υβριδικών φορτίων είναι μια αναδυόμενη τάση λόγω της τεράστιας αύξησης της ζήτησης για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο Golden Ocean Group που ελέγχεται από τον John Fredriksen έχει επίσης ανακοινώσει ότι εξετάζει ενεργά πώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τα bulkers της για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr