Οι υπογράφοντες το Call to Action for Shipping Decarbonization περιλαμβάνουν πολλούς από τους μεγαλύτερους παράγοντες στον τομέα του παγκόσμιου εμπορίου: AP Moller - Maersk, BHP, BP, BW LPG, Cargill Ocean Transportation, Carnival Corporation, Citi, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, Euronav, GasLog, Hapag-Lloyd, Lloyd's Register, Mitsui OSK Lines, MSC Mediterranean Shipping Company, Olympic Shipping and Management, Port of Rotterdam, Rio Tinto, Shell, Trafigura, Ultranav, Volvo, και Yara. Κάθε υπογράφων έχει αναλάβει δεσμεύσεις για το κλίμα και λαμβάνει συγκεκριμένες ενέργειες.
Οι στόχοι της Διώρυγας του Παναμά να γίνει ουδέτερη από άνθρακα μέχρι το 2030 ανακοινώθηκαν επίσημα τον Απρίλιο του 2021, ωστόσο άρχισε να παρακολουθεί το αποτύπωμα άνθρακα το 2013 με την πρόθεση να ευθυγραμμίσει καλύτερα τις δραστηριότητές της με τους παγκόσμιους στόχους μείωσης των εκπομπών για τον μετριασμό και την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή.
Η Διώρυγα προχώρησε έκτοτε στην εισαγωγή διαφόρων προγραμμάτων για την ενίσχυση της αξίας της και αποτελεί μια «πράσινη» διαδρομή για το θαλάσσιο εμπόριο, από την προσφορά κινήτρων για βιώσιμες ναυτιλιακές γραμμές έως τη συνεργασία με κοινότητες στη λεκάνη της Διώρυγας του Παναμά για να εξασφαλίσει τη βιώσιμη χρήση των φυσικών πόρων της περιοχής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr