Όπως αποκαλύφθηκε, τα πλοία παραγγέλθηκαν στην Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME) και αναμένεται να παραδοθούν το 2024.
Οι μεταφορείς ΥΦΑ χωρητικότητας 174.000 cbm θα είναι εξοπλισμένοι με κινητήρες της MAN Energy Solutions, οι οποίοι αναμένεται να προσφέρουν βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμου.
Αυτά τα πλοία είναι σημαντικά πιο φιλικά προς το περιβάλλον από τους σημερινούς μεταφορείς ΥΦΑ, επεσήμανε η εταιρεία.
Τον Νοέμβριο του 2020, η MOL υπέγραψε επίσης συμφωνίες χρονοναύλωσης για τρία πλοία μεταφοράς ΥΦΑ με την εταιρεία περιορισμένης ευθύνης ARCTIC LNG 2, της ρωσικής Novatek.
Τα νέα συμβόλαια αποτελούν μέρος της φιλοδοξίας της MOL να αναπτύξει πλοία μηδενικών εκπομπών στη δεκαετία του 2020 σύμφωνα με το περιβαλλοντικό όραμά της για επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.
Βάσει του οράματος, η εταιρεία σχεδιάζει να έχει περίπου 90 πλοία με καύσιμα LNG το 2030 και περίπου 110 πλοία μηδενικών εκπομπών που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα το 2035.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr