Να σημειωθεί πως οι παραγγελίες για νέα VLCC με συμβατικά καύσιμα είναι πλέον σε ύφεση.
Το νέο δεξαμενόπλοιο διπλού καυσίμου μήκους 332,6 μέτρων της COSCO Shipping, κατασκευασμένο από την Dalian Shipbuilding Industry Co (DSIC), βρίσκεται τώρα σε θαλάσσιες δοκιμές στα βόρεια της Κίνας.
Το πλοίο διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου χαμηλής πίεσης και μπορεί να διανύσει 12.000 ναυτικά μίλια σε λειτουργία LNG, ενώ σε συνδυασμό μαζούτ και LNG, 24.000. Οι δεξαμενές αποθήκευσης είναι κατασκευασμένες από χάλυβα 9Ni και παρέχουν στο πλοίο τη δυνατότητα, να ολοκληρώσει ένα ταξίδι μετ 'επιστροφής από τη Μέση Ανατολή και στην Ασία.
Στην αρχή προοριζόταν ως ένα «κανονικό» πλοίο με μαζούτ, όταν έγινε η παραγγελία του το 2017, αλλά ένα χρόνο αργότερα η Cosco αποφάσισε να αναβαθμίσει το δεξαμενόπλοιο σε πλοίο διπλού καυσίμου.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως σύμφωνα με νέα έρευνα από την Cleaves Securities, υπάρχει έντονη κινητικότητα στις παραγγελίες VLCC με δυνατότητες εναλλακτικών καυσίμων τα τελευταία χρόνια.
Συνολικά, το 44% από τα 71 VLCC που είναι αυτή τη στιγμή σε βιβλία παραγγελιών, είναι είτε με LNG διπλού καυσίμου είτε με δυνατότητα μετατροπής LNG, ενώ τρία πλοία που παραγγέλθηκαν φέτος διαθέτουν επίσης δυνατότητες μετατροπής καυσίμου σε αμμωνία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr