Η συμφωνία υπεγράφη με το ρωσικό Υπουργείο για την Ανάπτυξη της Άπω Ανατολής και τις Αρκτικές Περιφέρειες, τη ρωσική κρατική εταιρεία ανάπτυξης VEB.RF, την VTB Bank και την ιδιωτική εταιρεία μετοχών ESN Limited Liability Company κατά τη διάρκεια του Ανατολικού Οικονομικού Φόρουμ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το νεόκτιστο πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με κινητήρα διπλού καυσίμου και επομένως ικανό να λειτουργεί είτε με μεθανόλη είτε με πολύ χαμηλό καύσιμο θείου (VLSFO).
Η Marubeni και η MOL δήλωσαν ότι θα εξετάσουν την ανάπτυξη ενός έργου που θα προμηθεύει μεθανόλη ως θαλάσσιο καύσιμο εάν η ζήτηση μεθανόλης για αυτό το σκοπό και για κοινά πλοία αυξηθεί στο μέλλον στην περιοχή της Ανατολικής Ασίας.
Μάλιστα, οι εταιρείες θεωρούν πως υπάρχει πιθανότητα αυτή η μεθανόλη που πρόκειται να παραχθεί και να εξαχθεί από τον Όμιλο ESN να γίνει μια ανταγωνιστική πηγή εφοδιασμού που βρίσκεται στην περιοχή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr