Η εταιρεία ξεκίνησε ως κοινή επιχείρηση μεταξύ των ιαπωνικών ναυπηγικών κολοσσών Imabari Shipbuilding και της Japan Marine United τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στη νέα κοινή επιχείρηση στον τομέα της προμήθειας, του σχεδιασμού και της κατασκευής.
Η Nihon είπε ότι έχει κερδίσει μέχρι στιγμής παραγγελίες για 110 πλοία συνολικού ύψους 6,6 εκατ. Gt, που αποτιμώνται σε 6,2 δισ. δολάρια. Η Imabari θα κατασκευάσει 4,2 εκατομμύρια Gt των παραγγελιών και τα υπόλοιπα θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία JMU.
Οι παραγγελίες αφορούν επτά διαφορετικούς τύπους πλοίων, με 14 από τα πλοία να τροφοδοτούνται με Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο.
Το ναυπηγείο δεν κατονόμασε τους ιδιοκτήτες πίσω από τα συμβόλαια. Έχει ωστόσο, συνδεθεί με παραγγελίες εμπορευματοκιβωτίων από τις Ocean Network Express (ONE) και Wan Hai Lines, καθώς και παραγγελίες από τις Mitsui OSK Lines, NYK Line και K Line.
Εστίαση στις εκπομπές αερίων
Η Nihon δήλωσε ότι θα εστιάσει το μάρκετινγκ της σε πλοία χαμηλών εκπομπών που περιλαμβάνουν όλους τους τύπους καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Την 1η Σεπτεμβρίου η Nihon δημιούργησε μια ομάδα έρευνας και ανάπτυξης καυσίμων αμμωνίας.
Συμμετέχει επίσης σε μια ομάδα 23 εταιρειών που εργάζονται για την ανάπτυξη πλοίων με καύσιμα αμμωνίας. Οι εταίροι της στο έργο περιλαμβάνουν την Genco Shipping and Trading, τη Vale, την Trafigura, την Equinor, την NS United Shipping και την DNV.
Σε ένα ξεχωριστό έργο, συνεργάζεται με τον έμπορο αμμωνίας Yara International και τη NYK Line για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς αερίου αμμωνίας που κινείται επίσης με αυτό το καύσιμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr