Τα τρία αυτά Ro-Ro πλοία, κατασκευάζονται στο κινεζικό ναυπηγείο Jinling.
Η τελετή έναρξης του δεύτερου πλοίου Ro-Ro, με όνομα Finneco II πραγματοποιήθηκε στις 30 Αυγούστου 2021, ενώ η καρίνα για το Finneco III τοποθετήθηκε στις 31 Αυγούστου 2021.
Το πρώτο υβριδικό πλοίο Ro-Ro, το Finneco I, έχει προγραμματιστεί να αποπλεύσει για θαλάσσιες δοκιμές τον Σεπτέμβριο για να τεστάρει την ταχύτητα, τους ελιγμούς, τα μηχανήματα, τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις και άλλο κρίσιμο εξοπλισμό. Επιπλέον, το Finneco I θα ξεκινήσει να λειτουργεί υπό την ομπρέλα της Finnlines στα τέλη του 2021, ενώ τα δύο πλοία παρόμοιας κατασκευής έχουν προγραμματιστεί να τεθούν σε λειτουργία το 2022. Να σημειωθεί πως και τα τρία ferries θα πλέουν με τη φινλανδική σημαία.
Για να ενισχυθεί η εξοικονόμηση ενέργειας και να μειωθούν οι εκπομπές και οι συνολικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με νέους κινητήρες με τεχνολογία μείωσης των εκπομπών, σύστημα λίπανσης αέρα, μπαταρίες ιόντων λιθίου και ηλιακούς συλλέκτες.
«Οι εφοπλιστές σε όλο τον κόσμο έχουν αναλάβει να μειώσουν τις εκπομπές CO2 των πλοίων κατά 50% έως το 2050. Έχουμε κάνει σημαντικές επενδύσεις στην ανανέωση και ανάπτυξη του στόλου μας, χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογίες και τις διαθέσιμες «πράσινες» καινοτομίες. Τα νέα μας πλοία θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε τον φιλόδοξο στόχο μείωσης πολύ νωρίτερα», δήλωσε ο Emanuele Grimaldi, CEO της Finnlines.
Το νέο πρόγραμμα κατασκευής της Finnlines, μια επένδυση συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει τρία πλοία ro-ro και δύο πλοία ro-pax.
Τα ro-pax, τα οποία θα παραδοθούν το 2023, θα μπορούν να συνδεθούν και με ηλεκτρική ενέργεια στην ακτή για να επιτύχουν μηδενικές εκπομπές ενώ βρίσκονται στο λιμάνι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr