Οι εταίροι θα διερευνήσουν πώς η εξατομικευμένη ανατροφοδότηση απόδοσης σε πλοιάρχους και αρχιμηχανικούς μπορεί να επηρεάσει θετικά τη συμπεριφορά τους στην επιλογή της βέλτιστης ταχύτητας για το πλοίο και τελικά να οδηγήσει σε πιο οικονομικά ταξίδια.
Η ανάλυση δεδομένων της BSM ανά πλοίο, θα συνδυαστεί με την συμπεριφορική επιστήμη σε μια ειδική εφαρμογή που δημιουργήθηκε από τον Signol, δημιουργώντας εξατομικευμένους στόχους και σχόλια για κάθε μέλος του πληρώματος.
«Ενώ η ναυτιλία είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος μεταφοράς εμπορευμάτων παγκοσμίως και με τις χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα, εμείς στην BSM πιστεύουμε ότι οι δυνατότητες βελτίωσης σε αυτόν τον τομέα είναι ακόμα τεράστιες», δήλωσε ο Nick Topham, Διευθύνων Σύμβουλος της BSM Γερμανίας.
«Δείχνοντας στο πλήρωμά μας τον άμεσο αντίκτυπο των ενεργειών τους, ελπίζουμε ότι μπορούμε να τους οδηγήσουμε να κάνουν μετρήσιμες εξοικονομήσεις καυσίμου και CO2".
Η χρήση της εφαρμογής Signol στα πλοία που διαχειρίζεται η BSM αποσκοπεί όχι μόνο να βελτιώσει τις αποφάσεις του πληρώματος όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και να ενισχύσει το ηθικό και την ευημερία των ναυτικών λόγω της συνεχιζόμενης επικοινωνίας και της προσωπικής αλληλεπίδρασης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr