Η εν λόγω συμφωνία έρχεται με επιλογές για ακόμη τέσσερα πλοία, με παράδοση το 2025.
Τα νεόκτιστα πλοία θα έχουν ρύθμιση κινητήρα διπλού καυσίμου. Οι πρόσθετες κεφαλαιουχικές δαπάνες για τη δυνατότητα διπλού καυσίμου, που επιτρέπουν τη λειτουργία μεθανόλης καθώς και τα συμβατικά καύσιμα χαμηλού θείου, θα κυμαίνονται στο 10-15% της συνολικής τιμής, αποκάλυψε η Maersk.
«Η ώρα για δράση είναι τώρα, εάν θέλουμε να λύσουμε την κλιματική πρόκληση της ναυτιλίας. Αυτή η παραγγελία αποδεικνύει ότι διαλύματα ουδέτερου άνθρακα είναι διαθέσιμα σήμερα σε τμήματα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ότι η Maersk δεσμεύεται για τον αυξανόμενο αριθμό πελατών μας που προσπαθούν να απαλλαγούν από τον άνθρακα στις αλυσίδες εφοδιασμού τους. Επιπλέον, αυτό είναι ένα ισχυρό μήνυμα προς τους παραγωγούς καυσίμων ότι η μεγάλη ζήτηση της αγοράς για τα πράσινα καύσιμα του μέλλοντος αναδύεται με ταχύτητα», σχολίασε ο Soren Skou, CEO της A.P. Moller - Maersk.
Νωρίτερα φέτος, η Maersk έγινε η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία που παρήγγειλε πλοίο με καύσιμο με μεθανόλη - ένα containership χωρητικότητας 2.100 teu που θα εκτελεί δρομολόγια στη βόρεια Ευρώπη όταν παραδοθεί από την Hyundai Mipo.
Η εταιρεία πρόσφατα συμφώνησε επίσης στην παροχή ουδέτερης σε άνθρακα μεθανόλης που θα παράγεται στη Δανία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr