Η ναυτιλιακή με έδρα τη Σιγκαπούρη ανακοίνωσε ότι ο μέσος όρος χρονοναύλωσης (TCE) κατά τη διάρκεια του τριμήνου ήταν 18.330 δολάρια ημερησίως με κέρδη τόσο από πλοία ιδιόκτητα όσο και ναυλωμένα. Το υψηλότερο ποσοστό TCE που επιτεύχθηκε ήταν 37.748 $ την ημέρα.
Η Thoresen, η οποία κατέχει στόλο με dry bulkers, 22 εκ των οποίων είναι μεγέθους supramax και δύο ultramax, δήλωσε ότι τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο ήταν 671,6 εκατομμύρια THB (18,6 εκατομμύρια δολάρια), σχεδόν 15πλάσια αύξηση σε σχέση με πριν από 12 μήνες.
Τα έσοδα από τις ναυλώσεις κατά τη διάρκεια του τριμήνου ήταν 2,68 δισ. THB, σχεδόν δυόμισι φορές περισσότερα από εκείνα του προηγούμενου έτους λόγω της αύξησης των ναύλων.
Παρά τις ισχυρές ναυλαγορές και την 100% απασχόληση του στόλου, η Thoresen δήλωσε ότι τα έξοδα λειτουργίας των πλοίων «παρέμειναν χαμηλά» στα 4.168 δολάρια ημερησίως, 7% χαμηλότερα από τον «μέσο όρο της βιομηχανίας», ο οποίος ανέρχεται στα 4.503 δολάρια την ημέρα.
Ωστόσο, σε ετήσια βάση, η αύξηση φτάνει το 18% εξαιτίας της συνεχούς αύξησης των εξόδων που σχετίζονται με τις αλλαγές του πληρώματος λόγω της πανδημίας.
«Η αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα που σχετίζονται με την υποδομή, όπως ο άνθρακας και το σιδηρομετάλλευμα, πιθανότατα θα οδηγήσει το ράλι στην αγορά ξηρού χύδην στο τρίτο τρίμηνο, με τα επίπεδα ναύλων και τα κέρδη από χρονοναυλώσεις να θέτουν νέα ρεκόρ», δήλωσε ο Chalermchai Mahagitsiri, διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας, Thoresen Thai Agencies.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr