Πρόκειται για μία αγορά που ανέρχεται σε 107,8 εκατομμύρια δολάρια, προσθέτοντας και άλλα πλοία στα ήδη υπάρχοντα που φτάνουν τα 25.
Τα νέα πλοία, των οποίων η χωρητικότητα κυμαίνεται μεταξύ 28.000 και 37.000 dwt, θα πληρωθούν με συνδυασμό από τα έσοδα της έκδοσης ιδίων κεφαλαίων ύψους 75 εκατ. δολαρίων από τον Ιούλιο, την περιστρεφόμενη πιστωτική διευκόλυνση που είχε η εταιρεία καθώς και τα υφιστάμενα ταμειακά υπόλοιπα και τις λειτουργικές ταμειακές ροές. Η παράδοση αναμένεται μεταξύ Σεπτέμβριο του 2021 και Ιανουάριο του 2022.
Η ναυτιλιακή δήλωσε ότι απέκτησε τα πλοία κάτω από το 90% της αξίας απόσβεσης προς αντικατάσταση και ότι και τα επτά πλοία θα είναι χωρίς συμβόλαιο ναύλωσης κατά την παράδοση. Οι τελευταίες εξαγορές φέρνουν την εταιρεία με επικεφαλής τον Edward Buttery σε συνολικό στόλο 32 πλοίων σε πλήρη παράδοση και επίσης μειώνουν τη μέση ηλικία του στόλου στα 10 έτη.
«Από την έκδοση ιδίων κεφαλαίων τον Ιούλιο, εργαζόμαστε σκληρά για να θέσουμε το κεφάλαιο των μετόχων σε λειτουργία όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Η αγορά είναι προς το παρόν πολύ ελκυστική για τα πλοία μεγέθους Handysize, με ισχυρά ποσοστά ναύλωσης και υγιή προοπτική. Αυτά τα πρόσθετα πλοία θα ενισχύσουν την ικανότητά μας να παρέχουμε υψηλής ποιότητας αποδόσεις στους επενδυτές μας», δήλωσε ο Edward Buttery, Διευθύνων Σύμβουλος της Taylor Maritime Investments.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr