Αναλυτικότερα, τα καθαρά έσοδα ανέρχονται στα 82,8 εκατομμύρια δολάρια, με τα κέρδη ανά μετοχή να είναι στα 0,67 δολάρια.
Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα διαθέσιμα στους μετόχους είναι 58,3 εκατ. δολάρια και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή φτάνουν τα 0,47 δολάρια.
Επιπλέον, σημαντικό είναι το γεγονός πως μόλις μέσα σε ένα τρίμηνο, η εταιρεία συμφώνησε να αποκτήσει ακόμη 21 dry bulkers, με τον συνολικό στόλο των δεσμευμένων πλοίων ξηρού φορτίου χύδην να ανέρχεται στα 37, και 14 από αυτά να έχουν παραδοθεί.
Παράλληλα, έχει προχωρήσει σε συμφωνία αγοράς για ακόμα 23, μέχρι το τέλος του έτους.
Αναφορικά με τις ναυλώσεις, η ναυτιλιακή συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου (φωτο) κατάφερε να συμφωνήσει σε νέες ή να παρατείνει ήδη υπάρχουσες για 10 containerships και 7 dry bulkers.
Επιπλέον οι νέες συμφωνίες για χρηματοδότηση σε containerships ανήλθαν σε 261,6 εκατ. δολάρια, μέσα στο τρίμηνο και για dry bulkers σε 389 εκατ. δολάρια.
Ο Γρηγόρης Ζήκος, Chief Financial Officer της Costamare Inc., σχολίασε μεταξύ άλλων:
«Η ανάκαμψη της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων που ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους συνεχίστηκε και φέτος, αντλώντας δύναμη από την ευνοϊκή δυναμική προσφοράς και ζήτησης. Η ισχυρή καταναλωτική ζήτηση, τα χαμηλά επίπεδα αποθέματος και οι περιορισμοί στην εφοδιαστική αλυσίδα έχουν συμβάλει σε τιμές ρεκόρ, αλλά και μεγαλύτερη διάρκεια στις ναυλώσεις.
Όλα τα containerships μας που ναυλώθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου έχουν καθοριστεί σε όλο και υψηλότερα επίπεδα.
Αναφορικά με τα dry bulkers, είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε την απόκτηση 21 επιπλέον πλοίων, από την είσοδό μας σε αυτόν τον τομέα.
Ο στόλος μας σε αυτή τη κατηγορία αποτελείται από 37 πλοία συνολικά, χωρητικότητας μεταξύ 32.000 DWT και 85.000 DWT, με μέση ηλικία 10 ετών. Μέχρι τώρα, 14 πλοία έχουν παραδοθεί, με τα υπόλοιπα να αναμένονται μέχρι το τέλος του έτους.
Οι αγορές μας σε dry bulkers προκύπτουν από την απόφασή μας να επενδύσουμε σε αυτόν τον τομέα όπου η προσφορά είναι περιορισμένη από ένα χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση καθοδηγείται από την αύξηση των δαπανών υποδομής και των εμπορευμάτων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr