Σύμφωνα με την Exmar, πρόκειται για το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς LPG διπλού καυσίμου (dual-fuel) στον κόσμο.
Το «Flanders Innovation» έχει χωρητικότητα 55.100 dwt, μήκος 230 μέτρα και πλάτος 36,6 μέτρα.
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του πλοίου είναι ότι τροφοδοτείται με LPG, πέρα από το ότι μεταφέρει LPG.
Αποτελώντας το πρώτο από τα δύο νεότευκτα VLGCs που έχει παραγγείλει και παραλαμβάνει η Exmar, το «Flanders Innovation» διαθέτει προηγμένη σχεδίαση και συμμορφώνεται πλήρως με τους κανονισμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
«Παρ’ όλες τις προκλήσεις που σχετίζονται με την πανδημία του κορονοϊού, το έργο ολοκληρώθηκε με επιτυχία», επεσήμανε η Exmar στην επίσημη ανακοίνωσή της για την παραλαβή του «Flanders Innovation».
«Πέραν του μεγέθους του, οι κινητήρες LPG διπλού καυσίμου του πλοίου θα μειώσουν σημαντικά τις εκπομπές CO2, κατά περίπου 38% σε σύγκριση με τη γραμμή του IMO για τα VLGCs», προσθέτει η εταιρεία.
Κατά την κατασκευή και τον σχεδιασμό του πλοίου, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην ενεργειακή απόδοσή του και στην ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με την προσθήκη πολλών φιλικών προς το περιβάλλον χαρακτηριστικών και με την επιλογή εξοπλισμού, έχοντας ως προτεραιότητα την εξοικονόμηση ενέργειας.
Το «Flanders Innovation» αναμένεται να ναυλωθεί για τα 5 επόμενα χρόνια στον ενεργειακό όμιλο Equinor.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr