Τα πλοία αυτά θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) της Νότιας Κορέας. Είναι εξοπλισμένα με κινητήρες LNG διπλού καυσίμου υψηλής πίεσης και είναι προγραμματισμένα να παραδοθούν έως τα τέλη του 2024.
Τα πλοία θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να λειτουργούν με συμβατικά καύσιμα ως εναλλακτική λύση. Η εξαγορά των 6 πλοίων επιτεύχθηκε μέσω ενός κοινοπρακτικού «πράσινου» δανείου, ύψους 852 εκατ. δολαρίων, για το οποίο υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής του μετά από 12 χρόνια (από την ημερομηνία παράδοσης του δανείου).
Σύμφωνα με την DSME, το κόστος της παραγγελίας ανέρχεται στα 1 δισ. δολάρια.
«Με αυτήν την επένδυση σε νεότευκτα πλοία, κάνουμε ένα ακόμη βήμα στην ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του στόλου μας - σε όρους μέγεθους των πλοίων και σε όρους βιωσιμότητας», δήλωσε ο Rolf Habben Jansen, Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd.
Τα containerships θα εξυπηρετούν τα δρομολόγια Ευρώπης - Άπω Ανατολής και θα ενισχύσουν σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της Hapag-Lloyd στις συγκεκριμένες τακτικές γραμμές.
Σημειώνεται ότι η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία έχει ήδη παραγγείλει 6 containerships των ίδιων προδιαγραφών στα τέλη του 2020. Η Hapag-Lloyd ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 1,2 δισ. ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr