Ειδικότερα, η εισηγμένη στη Wall Street ναυτιλιακή εταιρεία συμφώνησε για τη ναύλωση δύο πλοίων του στόλου της. Μάλιστα και οι δύο ναυλώσεις θα αποφέρουν σημαντικά υψηλότερα κέρδη σε σύγκριση με τις προηγούμενες ναυλώσεις των ίδιων πλοίων.
Αρχικά, η Diana Shipping συμφώνησε με την Olam International για τη ναύλωση του capesize «P.S. Palios», κατασκευής 2013. Η ναύλωση θα διαρκέσει το ελάχιστο έως τις 15 Φεβρουαρίου 2022 και το μέγιστο έως τις 15 Απριλίου 2022. Η συμφωνία έκλεισε στα 26.500 δολάρια την ημέρα. Το «P.S. Palios» είχε προηγουμένως ναυλωθεί στην «C Transport Maritime» με έδρα το Μονακό στα 12.050 δολάρια ημερησίως.
Όσον αφορά τη δεύτερη συμφωνία, η Viterra Chartering ναύλωσε το kamsarmax «Maia» που κατασκευάστηκε το 2009. Η ναύλωση θα ξεκινήσει από τις 10 Ιουνίου, έναντι 25.000 δολαρίων ημερησίως, και θα διαρκέσει το ελάχιστο έως την 1η Μαΐου 2022 και το μέγιστο έως τις 30 Ιουνίου 2022. Το «Maia» είναι προς το παρόν ναυλωμένο στην «Aquavita International» με ημερήσιο ναύλο 11.200 δολάρια.
Η Diana Shipping, η οποία διαχειρίζεται έναν στόλο 36 bulkers (4 Newcastlemax, 12 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 10 Panamax), αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι οι νέες συμφωνίες θα αποφέρουν έσοδα περίπου 14,62 εκατ. δολάρια για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης.
Υπενθυμίζεται ότι η Diana Shipping ανακοίνωσε στα τέλη Μαΐου την υπογραφή νέας δανειακής σύμβασης, ύψους 91 εκατ. δολαρίων, καθώς και τη ναύλωση του newcastlemax «Philadelphia» που θα της αποφέρει τουλάχιστον 8,81 εκατ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr