Για τους σκοπούς του project, η ιταλική εταιρεία «ένωσε» τις δυνάμεις της με την Trafigura, την ABS, τη RINA, τη συμβουλευτική υπηρεσία ανάλυσης καυσίμων Lloyd's Register, την κυβέρνηση της Λιβερίας και την MAN Energy Solutions.
Οι δοκιμές, που έχουν προγραμματιστεί για τα μέσα Ιουνίου του τρέχοντος έτους, θα διεξαχθούν στα πλοία «Cielo Bianco» και «Cielo di Rotterdam» και περιλαμβάνουν βιοκαύσιμα B30, τα οποία προέρχονται από προηγμένες πρώτες ύλες δεύτερης γενιάς.
Τα συγκεκριμένα βιοκαύσιμα τα προμηθεύουν η εταιρεία καυσίμων TFG Marine, η κοινοπραξία της Trafigura με τη Frontline και η Golden Ocean.
Στη δοκιμαστική φάση θα δοθεί βάση στη συμπεριφορά του κύριου κινητήρα, των γεννητριών diesel και των boilers κατά την καύση του μείγματος βιοκαυσίμων, με στόχο την αξιολόγηση της λειτουργίας, της απόδοσης και της ικανότητας αποθήκευσης των καυσίμων.
Στη μετα-δοκιμαστική φάση, τα βιοκαύσιμα θα αναλυθούν με ιδιαίτερη έμφαση στα παράγωγα του διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και στα οξείδια του αζώτου (NOx), ενώ θα γίνει και επεξεργασία για τις επιπτώσεις τους, με βάση τους δείκτες ενεργειακής απόδοσης EEXI (Energy Efficiency Existing Ship Index) και CII (Carbon Intensity Indicator).
Το project αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του ερχόμενου Ιουλίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr