Το υπό κατασκευή πλοίο θα έχει μεταφορική δυνατότητα 174.000 cu m (κυβικά μέτρα).
Θα κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Okpo και θα παραδοθεί στη Hyundai έως το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Παράλληλα, η Hyundai έχει ήδη συμφωνήσει με την Repsol για τη μακροπρόθεσμη ναύλωση του εν λόγω πλοίου.
Συνολικά για το 2021, η DSME έχει εξασφαλίσει 26 παραγγελίες πλοίων, αξίας περίπου 2,74 δισ. δολαρίων.
Στα πλοία συμπεριλαμβάνονται 11 extra-large πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου, 9 extra-large LPG carriers, 4 boxships, ένα LNG carrier και ένα πλοίο εγκατάστασης ανεμογεννητριών (Wind turbine installation vessel – WTIV).
Υπενθυμίζεται ότι το DSME επέστρεψε στις απώλειες το α’ τρίμηνο του 2021. Ειδικότερα, ανακοίνωσε καθαρές ζημιές 207 εκατ. δολαρίων το φετινό πρώτο τρίμηνο έναντι κερδών, ύψους 210 εκατ. δολαρίων, το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr