Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν φέτος στα 85,4 εκατ. δολάρια, σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο σε σύγκριση με πέρυσι, όπου είχαν ανέλθει στα 130 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με τη ναυτιλιακή, η αρνητική διαφορά ύψους 44,6 εκατ. δολαρίων στα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη της εταιρείας οφείλεται στους εξής λόγους:
- στη μείωση των εσόδων κατά 17,5 εκατ. δολάρια
- στις αυξήσεις 14,5 εκατ. δολαρίων σε γενικές και διοικητικές δαπάνες
- σε έξοδα ναύλωσης ύψους 8,2 εκατ. δολαρίων για τα ναυλωμένα VLGCs της εταιρείας
- σε έξοδα λειτουργίας των πλοίων ύψους 6,7 εκατ. δολαρίων
- σε απόσβεση 2,2 εκατ. δολαρίων
- σε ζημιές από παράγωγα ύψους 7,4 εκατ. δολαρίων
Όλα τα παραπάνω αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη μείωση του κόστους από τόκους ύψους 8,5 εκατ. δολαρίων.
Το μέσο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) ανήλθε στα 39.606 δολάρια, όσον αφορά τη φετινή χρήση, μειωμένο κατά 7,5% σε σύγκριση με το περσινό TCE ύψους 42,798 δολάρια ανά ημέρα.
Το ποσοστό κάλυψης του στόλου μειώθηκε από 95,4% την ετήσια χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου 2020 σε 92,8% το έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2021.
Τα ημερήσια λειτουργικά έξοδα των πλοίων αυξήθηκαν φέτος στα 9.741 δολάρια από 8.877 δολάρια πέρυσι.
Ο Γιάννης Χατζηπατέρας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε:
«Αν και πέρυσι παρουσιάστηκαν μεγάλες προκλήσεις λόγω της πανδημίας, η αφοσίωση των 800 ναυτικών μας, 500 από τους οποίους βρίσκονται στη θάλασσα, καθώς και η αφοσίωση του προσωπικού μας στην ακτή, πιστεύουμε ότι έχουν τοποθετήσει την Dorian LPG στην καλύτερη θέση μέχρι σήμερα.
Η αύξηση του κεφαλαίου ύψους 100 εκατ. δολαρίων κατά 13,5% με στόχο την επαναγορά 8,4 εκατ. μετοχών αποδεικνύει επίσης την ισχυρή μας δέσμευση για επιστροφή κεφαλαίου προς τους μετόχους».
Σημειώνεται ότι ο στόλος της Dorian LPG αποτελείται από 22 VLGCs.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr