Ειδικότερα, η ναυτιλιακή εταιρεία, που δραστηριοποιείται στο ξηρό φορτίο, έκανε την πρώτη της κίνηση με την αγορά ενός panamax, το οποίο κατασκευάστηκε πριν από 9 χρόνια στην Ιαπωνία.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από έναν μήνα, η οικογένεια Δελαπόρτα αποφάσισε να διαχωρίσει τις ναυτιλιακές της δραστηριότητες. Στην ουσία οι δύο γιοι του Διονύση Δελαπόρτα -απεβίωσε τον Ιούλιο του 2019 σε ηλικία 70 ετών- αποφάσισαν να χωρίσουν τον στόλο της ναυτιλιακής Meadway Shipping & Trading στα δύο.
Ο Κώστας Δελαπόρτας παρέμεινε στο «τιμόνι» της Meadway Shipping & Trading, ενώ ο αδερφός του Γιώργος ηγείται της Meadway Bulkers.
«Η Meadway Bulkers Ltd ή Meadway Shipmanagement Inc. ή Delaway Maritime είναι μεμονωμένες και ξεχωριστές οντότητες και δεν έχουν καμία σύνδεση με τη Meadway Shipping & Trading», τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση της Meadway Shipping & Trading.
Η Meadway Bulkers Ltd διαχειρίζεται έξι σύγχρονα πλοία (Maximos, Danai, Ilektra, Erietta, Fadelsia και Doro) με μέσο όρο ηλικίας τα πέντε χρόνια.
Η Meadway Shipping & Trading ιδρύθηκε το 1988 από τον Διονύση Δελαπόρτα και διατηρεί γραφεία στην Ελλάδα, τη Σιγκαπούρη και το Ντουμπάι. Ο στόλος της αποτελείται από πέντε bulk carriers (Dionisis, Fiorela, Magnum Fortune, Teo και Wave Runner) ο μέσος όρος ηλικίας των οποίων είναι τα επτά έτη. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η εταιρεία εξαγόρασε πρόσφατα το φορτηγό πλοίο Ultra Prosperity, χωρητικότητας 61.645 dwt, το οποίο μετονομάστηκε σε Luna Rossa και κατασκευάστηκε το 2010 στο ιαπωνικό ναυπηγείο Nagashiki Kisen.
Παράλληλα, θα παραλάβει δύο bulkers -το Dominator και το Ability- χωρητικότητας 64,000 dwt έκαστο, με το πρώτο να έχει κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Imabari και το δεύτερο να βρίσκεται υπό κατασκευή στο Shin Kurushima Dockyard.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr