Με βάση τις εκτιμήσεις της ναυλομεσιτικής Lorentzen & Stemoco, το spread κυμαίνεται πλέον πάνω από τα 100 δολάρια ανά τόνο σε όλους τους μεγάλους κόμβους ανεφοδιασμού, για πρώτη φορά από την εμφάνιση της πανδημίας, πριν από έντεκα μήνες.
Οι αναλυτές της Braemar ACM σημειώνουν, σύμφωνα με το splash247, ότι η πρόσφατη αύξηση στις τιμές των καυσίμων και κατ' επέκταση οι διαφορές στις τιμές αναδεικνύουν τα eco πλοία και τα πλοία με συστήματα scrubbers ως ιδιαίτερα ελκυστικές επιλογές.
Σύμφωνα με την Alphatanker, με τις παρούσες συνθήκες έχουν βελτιωθεί οι προοπτικές αποπληρωμής της επένδυσης σε scrubbers, χωρίς, ωστόσο, να πλησιάζουν ακόμη τα επίπεδα, τα οποία ανέμεναν οι εφοπλιστές, όταν αποφάσιζαν την εγκατάστασή τους. Πιο συγκεκριμένα, η περίοδος αποπληρωμής για ένα δεξεμανόπλοιο, το οποίο είναι έτοιμο να εισέλθει στην αγορά, υπολογίζεται σε τρία με τέσσερα χρόνια, σε συνάρτηση με διάφορους παράγοντες, όπως το μέγεθος του πλοίου. Οι πρόωρες εκτιμήσεις έκαναν λόγο για αποπληρωμή μέσα σε δύο χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr