Η αύξηση στις καθαρές ζημιές οφείλεται κυρίως στα χαμηλότερα λειτουργικά αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, σημείωσε λειτουργικές ζημιές 0,6 εκατ. δολαρίων έναντι λειτουργικών κερδών 0,7 εκατ. δολαρίων πέρυσι.
Τα καθαρά έσοδα υποχώρησαν στα 5 εκατ. δολάρια από 7,3 εκατ. δολάρια. Τα μειωμένα καθαρά έσοδα οφείλονται στις λιγότερες διαθέσιμες ημέρες (από 552 πέρυσι, 444 το φέτος), μετά την πώληση του Pyxis Delta το πρώτο τρίμηνο του 2020 και την ειδική επιθεώρηση του Pyxis Epsilon το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης ανήλθε σε 11.783 δολάρια, μειωμένο κατά 4,7% από την ίδια περίοδο του 2019.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 0,6 εκατ. δολάρια από 2,1 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2019.
Ο πρόεδρος και CEO της ναυτιλιακής, Βαλέντιος Βαλέντης σχολίασε, μεταξύ άλλων:
«Οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές για τη ζήτηση παραμένουν δυσοίωνες. Παρότι παρατηρήθηκε μία σταδιακή οικονομική ανάκαμψη σε παγκόσμιο επίπεδο, μία μείωση των υψηλών αποθεμάτων επέφερε χαμηλότερη ζήτηση για πλοία. Το Νοέμβριο βιώνουμε μία εποχιακή αύξηση της ζήτησης, λόγω της κίνησης των φορτίων πετρελαίου θέρμανσης. Ωστόσο, τα πρόσφατα lockdowns, ειδικά στην Ευρώπη, και οι υπόλοιποι κυβερνητικοί περιορισμοί λόγω των αυξημένων κρουσμάτων, έχουν ενισχύσει την αβεβαιότητα. Συνεπώς αναμένουμε ότι ο κλάδος των product tankers θα συνεχίσει να βρίσκεται αντιμέτωπος με σημαντική μεταβλητότητα. Μέχρι τις 11 Νοεμβρίου, είχαμε κλείσει ναυλώσεις για το 68% των διαθέσιμων ημερών του τέταρτου τριμήνου του 2020, με μέσο ναύλο στα 14.680 δολάρια για τα MR του στόλου μας.
Παραμένουμε θετικοί για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές του κλάδου των product tankers. Το παγκόσμιο ΑΕΠ αναμένεται να αυξηθεί σταθερά και το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με τη ζήτηση για θαλάσσιες μεταφορές μίας ευρείας γκάμας προϊόντων πετρελαίου. Εν τω μεταξύ, οι συνθήκες προσφοράς μοιάζουν θετικές λόγω του γηράσκοντος παγκόσμιου στόλου, του διαρκώς χαμηλού βιβλίου παραγγελιών και των καθυστερήσεων στις παραδόσεις νεότευκτων. Επίσης, τα χαμηλότερα επίπεδα των ναύλων θα έχουν ως αποτέλεσμα περισσότερα πλοία για διάλυση, καθώς ο αριθμός των MR2 ηλικίας 20 ετών ή περισσότερο είναι περίπου ίσος με το βιβλίο παραγγελιών.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr