Όπως επεσήμανε ο CEO της ναυτιλιακής, Paul Wogan, κατά τη χθεσινή ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου, «αναχρηματοδοτήσαμε όλα τα χρέη που λήγουν το 2021. Παράλληλα, τον Ιούλιο, υπεγράφησαν ναυλώσεις τριών ετών για το Methane Alison Victoria, πολύμηνες για το Methane Jane Elizabeth και δύο ετών για το Methane Shirley Elisabeth, αυξάνοντας το ποσοστό κάλυψης ναυλώσεων για το 2021 στο 71% των διαθέσιμων ημερών.
Ωστόσο, παρότι αυτές είναι θετικές εξελίξεις, το κόστος κεφαλαίου παραμένει αυξημένο, και συνεχίζουμε να λειτουργούμε σε υψηλό βαθμό αβεβαιότητας λόγω κορονοϊού στις ναυτιλιακές αγορές LNG. Μέχρι το τέλος του 2020, τα πέντε πλοία τύπου Steam της εταιρείας θα τερματίσουν τις αρχικές πολυετείς ναυλώσεις με θυγατρικές της Royal Dutch Shell, ενώ επιπλέον τρία πλοίa τύπου TFDE (tri-fuel diesel electric) θα ολοκληρώσουν τις πολυετείς ναυλώσεις το επόμενο έτος. Παρότι καταφέραμε να εξασφαλίσουμε μακροπρόθεσμη απασχόληση για ορισμένα από τα διαθέσιμα πλοία μας, οι ναυλώσεις έχουν συναφθεί στις τρέχουσες τιμές της αγοράς, οι οποίες είναι χαμηλότερες από εκείνες που επιτεύχθηκαν, στη διάρκεια των αρχικών ναυλώσεων.
Δεδομένων αυτών των γεγονότων, σε συνδυασμό με τη στρατηγική διάθεσης κεφαλαίου της εταιρείας, η οποία είναι επικεντρωμένη στην απομόχλευση, λάβαμε τη δύσκολη απόφαση να μειώσουμε το μέρισμα στα 0,01 δολάρια ανά μετοχή, ξεκινώντας από το τρίτο τρίμηνο του 2020. Με αυτό το αποτέλεσμα, η εταιρεία θα εξοικονομήσει 22 εκατ. δολάρια ετησίως, διατηρώντας ρευστότητα σε αυτή την περίοδο αβεβαιοτήτων. Θεωρούμε ότι αυτή η ενέργεια θα ενισχύσει τον ισολογισμό μας, θα χαμηλώσει το break even του στόλου (εκεί που ισοσκελίζεται το κόστος αγοράς και λειτουργίας), θα μειώσει το κόστος κεφαλαίου και θα ενισχύσει την ανταγωνιστική μας θέση».
Επίσης, όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της GasLog Partners, κ. Curt Anastasio «καθώς κοιτάζουμε το 2021, βλέπουμε αβεβαιότητα στην αγορά δραστηριοποίησης των περιουσιακών μας στοιχείων. Πιστεύουμε ότι είναι συνετό να δώσουμε προτεραιότητα στη διατήρηση της ρευστότητας και την απομόχλευση του ισολογισμού. Σε αυτό το πλαίσιο, το διοικητικό συμβούλιο κατέληξε στο συμπέρασμα ότι είναι προς το συμφέρον όλων να διενεργηθεί μία ανεξάρτητη ανασκόπηση των επιχειρηματικών και στρατηγικών εναλλακτικών λύσεων για την εταιρεία, η οποία αναμένουμε να ολοκληρωθεί το αργότερο το πρώτο τρίμηνο του 2021».
Κατόπιν αυτών των εξελίξεων, η μετοχή της ναυτιλιακής υποχώρησε κατά 30,81% στα 2,38 δολάρια στη συνεδρίαση της Τρίτης στη Wall Street.
H GasLog Partners διαχειρίζεται 15 LNG carriers του συνολικού στόλου του Ομίλου GasLog.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr