Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία, η οποία ανακοινώθηκε το 2018, αποτιμήθηκε στα 1,65 δισ. δολάρια. Ωστόσο, στο τέλος του Ιουνίου του τρέχοντος έτους, η ναυτιλιακή του κ. Μαρινάκη είχε αποσύρει περισσότερα από 20 tankers τύπου MR από τις συμφωνίες κοινής εκμετάλλευσης, μετά την απόφαση της Diamond να μεταφέρει 28 πλοία της στο Norient Product Pool (NPP), που ανήκει στη Norden.
Μιλώντας στο συνέδριο της Capital Link και ερωτώμενος σχετικά με ευκαιρίες συγκεντρωτισμού και ενοποίησης στη ναυτιλιακή βιομηχανία, ο κ. Μαρινάκης τόνισε ότι έλαβε μία πολύ κακή απόφαση, με συνεπακόλουθα άσχημα αποτελέσματα. Άφησε σαφείς αιχμές για τη διοίκηση, με την οποία συνεργάστηκε, καθώς, όπως χαρακτηριστικά είπε, είχε τη μεγαλύτερη αναποτελεσματικότητα που έχει συναντήσει στη ναυτιλία όσο ασχολείται ενεργά με τον κλάδο.
Για παράδειγμα, ανέφερε, ότι στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2020, όταν η αγορά των tankers κατέγραφε ισχυρές επιδόσεις, δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν το momentum, αδυνατώντας να κλείσουν deals ναυλώσεων, πωλήσεων ή ανανέωσης στόλου.
Στο τέλος της αναφοράς του, ο εφοπλιστής επεσήμανε ότι οι διαδικασίες ενοποίησης στη ναυτιλία πρέπει να πραγματοποιούνται προσεκτικά και με ανθρώπους με σωστή νοοτροπία, οι οποίοι έχουν και το απαραίτητο ενδιαφέρον και όχι μόνο την οικονομική ευρωστία. Στην αντίθετη περίπτωση, σημείωσε, είναι προτιμότερο να διαχειρίζεσαι μία μικρότερη εταιρεία, στην οποία οι διαδικασίες είναι ξεκάθαρες και περισσότερο αποδοτικές.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr