Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 12,2 εκατ δολάρια ή 0,24 δολάρια ανά μετοχή έναντι κερδών 6,1 εκατ. δολαρίων ή 0,11 δολαρίων ανά μετοχή το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 73,2 εκατ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους από 61,2 εκατ. δολάρια πέρυσι. Η ανοδική πορεία των εσόδων οφείλεται στην αύξηση του μέσου ημερήσιου ισοδύναμου χρονοναύλωσης, αλλά αντισταθμίζεται εν μέρει από το μειωμένο ποσοστό αξιοποίησης του στόλου.
Το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης ενισχύθηκε στα 41.249 δολάρια από 29.671 δολάρια. Το ποσοστό κάλυψης του στόλου υποχώρησε από το 98,4% το δεύτερο τρίμηνο του 2019 στο 82,3% το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Την ανιούσα πήραν τα προσαρμοσμένα EBITDA, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 41,1 εκατ. δολάρια έναντι 38,3 εκατ. δολαρίων.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής, Γιάννης Χατζηπατέρας σχολίασε μεταξύ άλλων:
«Ήταν ένα τρίμηνο γεμάτο προκλήσεις, ιδιαίτερα αναφορικά με την αποστολή μας να κρατήσουμε τους περισσότερους από 500 ναυτικούς μας ασφαλείς, διευκολύνοντας τις κινήσεις των πληρωμάτων, οπουδήποτε και οποτεδήποτε ήταν δυνατό.
Μετά από την περυσινή χρονιά ισχυρών αποδόσεων για την εταιρεία μας, το νέο έτος ξεκίνησε θετικά και παραμένουμε αισιόδοξοι. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε στο LPG ως ένα φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο. Μολονότι έχουμε παρατηρήσει και είμαστε προετοιμασμένοι για περαιτέρω διαταραχές στην αγορά, δεν βλέπουμε μόνιμη καταστροφή της ζήτησης».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr