Ειδικότερα, σημειώνει «άλμα» 30,94% τον τρέχοντα μήνα, κλείνοντας τη συνεδρίαση της Πέμπτης με άνοδο 2,82% στο 1,82 δολάρια.
Η ναυτιλιακή εκμεταλλεύεται το θετικό momentum που έχει διαμορφωθεί για τις μετοχές του ξηρού φορτίου το τελευταίο διάστημα. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται στην ανάκαμψη της ζήτησης στην Κίνα και στην ανοδική πορεία των ναύλων στη spot αγορά και ειδικότερα για τα capesizes. Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση, ο σχετικός δείκτης, που καταγράφει την πορεία αυτών των πλοίων σημείωσε κέρδη 162 μονάδων, κλείνοντας στις 518 μονάδες.
Το πρώτο τρίμηνο του 2020 έκλεισε με απώλειες 0,13 δολαρίων ανά μετοχή για τη ναυτιλιακή έναντι κερδών 0,07 δολαρίων ανά μετοχή το αντίστοιχο διάστημα του 2019, λόγω της εμφάνισης της πανδημίας, που περιόρισε σε σημαντικό βαθμό τα έσοδα και επέφερε μεγαλύτερα έξοδα. Αναλυτικότερα, τα έσοδα από χρονοναυλώσεις διαμορφώθηκαν σε 43,8 εκατ. δολάρια έναντι 60,3 εκατ. δολαρίων πέρυσι, λόγω της πτώσης στη μέση τιμή ναύλωσης, που εξασφάλισε η εταιρεία για τα πλοία της και της μείωσης του στόλου της, μετά την πώληση ενός πλοίου τον περασμένο Φεβρουάριο και έξι πλοίων το 2019.
Η κεφαλαιοποίηση της ναυτιλιακής ανέρχεται σε 129,3 εκατ. δολάρια.
Η αναπληρώτρια CEO της Diana Shipping, κα Σεμίραμις Παληού, ανέφερε, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων: «Οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές για την αγορά του ξηρού φορτίου είναι αβέβαιες. Αυτό που είναι σίγουρο, ωστόσο, είναι ότι η Diana Shipping έχει ανταποκριθεί με επιτυχία σε προηγούμενες δύσκολες οικονομικές συγκυρίες. Αισιοδοξούμε ότι θα εξέλθουμε ισχυρότεροι και από αυτήν την κρίση».
Σε ό,τι αφορά τις εκτιμήσεις της ναυτιλιακής για την ανάκαμψη της αγοράς, σημειώθηκε ότι δεν πρόκειται να συμβεί άμεσα. Η πρόβλεψη για παγκόσμια ανάκαμψη το 2021 συνδέεται με τον περιορισμό της πανδημίας το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και μέτρα που θα εξασφαλίσουν την αποφυγή χρεοκοπιών και τη διατήρηση θέσεων εργασίας. Ωστόσο, επισημαίνεται, μία διαρκής λύση απέναντι στον κορονοϊό θα επέλθει, μετά από παγκόσμια συνεργασία.
Η Diana Shipping διαθέτει στόλο 41 φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας σχεδόν 5,1 εκατ. dwt, και μέσης ηλικίας 9,66 ετών.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr