Η συγκεκριμένη προβλήτα έκτασης 140 στρεμμάτων εγκρίθηκε το 2014, είπε μιλώντας στην Ευγενία Λουπάκη ο κ. Μπελαβίλας και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που παρέλαβε την σύμβαση με την COSCO, έβαλε πολλούς περιορισμούς. Ωστόσο τώρα εν μέσω πανδημίας τα έργα προχωρούν και η διοίκηση του ΟΛΠ δεν απαντά στις αιτιάσεις των φορέων της αυτοδιοίκησης, που για πρώτη φορά βρίσκονται σε τέτοια ομοφωνία.
«Ο βυθός του Πειραιά έχει βαριά τοξικά, από τις δεκαετίες απόρριψης των αποβλήτων των μεγάλων εργοστασίων της περιοχής (Λιπάσματα, Τσιμεντάδικο, Σταθμός ΔΕΗ κτλ), ο αέρας της πόλης είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένος από τα φουγάρα των πλοίων», τόνισε ο κ. Μπελαβίλας και δεν νοείται οποιοδήποτε έργο χωρίς πλήρη περιβαλλοντική μελέτη.
«Κάθε τριάντα περίπου χρόνια στα λιμάνια γίνεται εμβάθυνση, το ίδιο και στον Πειραιά, το θέμα είναι ότι τα ιζήματα τα έριχναν στο Σαρωνικό, καταστρέφοντας τα ψάρια και τη χλωρίδα του βυθού. Πρέπει να απαντήσει ο ΟΛΠ αν ελέγχονται τα ιζήματα ως προς την τοξικότητα τους, αν ελέγχεται η απόρριψη τους χωρίς κίνδυνο στη χλωρίδα του βυθού και την ιχθυοπανίδα, αν αρκεί μία ανανεούμενη επί 13 χρόνια περιορισμένη έγκριση για το έργο και δεν απαιτείται έγκριση ΜΠΕ και ΣΜΠΕ. Αυτά είναι τα πραγματικά ζητήματα, αυτά μας ανησυχούν όλους μας», κατέληξε ο κ. Μπελαβίλας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr