Σύμφωνα με την ανάλυση, για την οποία συγκεντρώθηκαν πληροφορίες από 67 λιμάνια σε όλο τον κόσμο, πάνω από το 40% των λιμένων παρουσιάζουν μέτρια πτώση της κίνησης (λιγότερο από 5% έως 25%), ενώ σε λίγους μόνο λιμένες υπάρχουν σημαντικές μειώσεις (περισσότερο από 25%).
Ορισμένες χώρες, για παράδειγμα στη Νοτιοανατολική Ασία, με τους περιορισμούς που επέβαλαν, επιτρέπουν να παραδίδονται μόνο τα απολύτως αναγκαία φορτία. Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία φέρουν εισαγόμενα φορτία που προορίζονται για την τοπική κατανάλωση αντιμετωπίζουν σημαντικές καθυστερήσεις, με αποτέλεσμα πολλά κοντέινερ να συσσωρεύονται στις λιμενικές αποθήκες.
Παρόμοια εικόνα και για τις εκφορτώσεις δεξαμενόπλοιων και πλοίων Ro-Ro, που μειώθηκαν σημαντικά λόγω των περιορισμών. Για τα χύδην ξηρά φορτία, η κατάσταση αναφέρεται ως σταθερή.
Όπως αναμενόταν, η αγορά κρουαζιερόπλοιων/επιβατών έχει πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Στα δύο τρίτα των λιμένων, οι ελλιμενισμοί κρουαζιερόπλοιων δείχνουν ότι έχουν μειωθεί πάνω από 50%, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και πάνω από το 90%. Από τις 9 Απριλίου, μόνο επτά πλοία, περίπου το 2,5% του στόλου των κρουαζιερόπλοιων, βρίσκονταν εν πλω.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr