Ειδικότερα, οι οδηγίες αυτές αφορούν παραδόσεις νεότευκτων δεξαμενόπλοιων και bulk carriers που αρχικά είχαν προγραμματιστεί για παράδοση στους ιδιοκτήτες τους πριν από την 1η Ιουλίου και λόγω της πανδημίας ενδέχεται να καθυστερήσουν.
Ουσιαστικά η ημερομηνία αυτή αποτελεί κλειδί, καθώς από την 1η Ιουλίου τίθενται σε ισχύ οι απαιτήσεις της νομοθεσίας SOLAS II-1/3-10. Συνεπώς τα πλοία που ήταν προγραμματισμένα να παραδοθούν πριν από την 1η Ιουλίου, και των οποίων οι παραδόσεις ενδέχεται να καθυστερήσουν, δεν έχουν σχεδιαστεί και ναυπηγηθεί σύμφωνα με τις εν λόγω απαιτήσεις.
Οι νέες οδηγίες απευθύνονται σε πλοιοκτήτες, κατασκευαστές, προμηθευτές ναυτιλιακού εξοπλισμού, επιθεωρητές και μηχανικούς. Αναμφίβολα η πανδημία του κορονοϊού έχει επηρεάσει την κανονικότητα των ναυπηγείων και όλων των συνεργαζόμενων μερών τους στην παραγωγική διαδικασία και κατά συνέπεια οι παραδόσεις νεότευκτων είναι πιθανό να καθυστερήσουν πέραν των συμφωνηθέντων με τις ναυτιλιακές εταιρείες. Εκεί έρχεται να επέμβει ο ΙΜΟ με τις νέες οδηγίες, οι οποίες έχουν καθοριστεί για δεξαμενόπλοια και bulk carriers μήκους άνω των 150 μ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr