Παράλληλα, για το συγκεκριμένο πλοίο, στις 22 Μαρτίου τέθηκε σε ισχύ μία νέα σύμβαση ναύλωσης για μία περίοδο 90 με 105 ημερών. Τα ημερήσια ακαθάριστα ναύλα διαμορφώνονται σε 7.000 δολάρια την ημέρα.
Σε δήλωσή του ο κ. Παναγιωτίδης επεσήμανε ότι: «Ο νέος κορονοϊός προκαλεί αυξημένη αβεβαιότητα στην παγκόσμια οικονομία και στο μεγαλύτερο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένης της ναυτιλίας. Υπό αυτές τις συνθήκες, εξακολουθούμε να λειτουργούμε κανονικά με την ελάχιστη δυνατή αναστάτωση. Αν και είναι πολύ δύσκολο να προβλεφθεί η διάρκεια και οι επιπτώσεις του κορονοϊού στη μελλοντικά λειτουργικά αποτελέσματα, εργαζόμαστε πολύ σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι προστατεύουμε την εταιρείας μας, σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό, από μία, ελπίζουμε βραχυπρόθεσμη, μεταβλητότητα και αδυναμία στους ναύλους».
«Σε αυτό το πλαίσιο» συνεχίζει «είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που το M/V Magic P ολοκλήρωσε την προγραμματισμένη ειδική επιθεώρηση και έχει άμεσα ναυλωθεί σε ανταγωνιστικά επίπεδα για τα δεδομένα της αγοράς. Η νέα σύμβαση, μαζί με τις υπάρχουσες για τα άλλα δύο πλοία, μας επιτρέπει να λειτουργούμε με θετικές εισοδηματικές ροές. Παράλληλα, η υγιής εισοδηματική μας θέση, μας παρέχει ένα επιπλέον “μαξιλαράκι” για να μπορέσουμε να αντέξουμε σε μία αδύναμη αγορά. Παράλληλα, μας προσφέρει τη δυνατότητα να επωφεληθούμε από τις ελκυστικές ευκαιρίες που εμφανίζονται μπροστά μας στις παρούσες συνθήκες της αγοράς. Τελευταίο και πιο σημαντικό, η βασική μας προτεραιότητα είναι όλοι οι ναυτικοί, οι υπάλληλοι και οι συνεργάτες μας να παραμένουν υγιείς, στη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου».
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr